星期一, 8月 14, 2006

13日

唔知點解
每次提起o個幾年發生過o既事,
o個晚都總係會 Depress..

今次都唔例外.....
足足 down 左五個鐘..


事隔十年,我知我重未可以放低



Depress + 唔夠訓 + 病,
不過都係踢左自己番去教會上崇拜

之但係崇拜過後
還未吃午飯已經回家了...
(唔想散佈病菌)


結果下晝都係受不了..
又看醫生...



上了一個 Course
講「性」
講員要求我地回想自己以往問題...
竟然憶起了一件
在回憶中早已消失的往事...
o個個 moment
自己真係好唔開心...
亦都諗起昨晚憶起的很多的事


但感謝主~
祂是那位全能的創造者~
是祂再一次的興起孩子...


Others:
1.
tha 姐呢幾日週圍拎住本書講..
原來佢男友仔與友人合寫o個本投資書
上左十大暢銷書籍榜..

恭喜晒先~

2.
今日執床底o個陣
搵到好多當年聯校科展的 Material
諗起好多歷史..

我記得

第一年玩科展係中五
我記得我係幫班師兄做 Technial Support..
結果科展入唔到 Final (師兄們 present 得好差)
自己會考 D&T 份工件亦都趕唔起...
(最後我份 Workshop 卷係 U 左...)


第二年到自己做 CPH (chief Project Holder) 可以全權打骰
講o既係一套用反超速系統..
核心部份係一套 3D 的 GSM 定位技術.....

用 4個 Base Station 去做一個 3-Dimension 的定位...
(當時我地個 Idea 係非常創新的..英國當時先開始嘗試用 1個 BS 做 +/- 70M 的定位)
不過只能夠有一個 Concept..
好多都只係能夠靠所知道o既資料"老吹"
跟本就做唔到到實物.. (技術所限..)

而且只有孤軍作戰..
(其他參加的 PH 只是為了讓我"湊數"湊夠四個人...基本上是「俾面派對」)
那份感覺...
一生難忘

結果預賽竟然排第 5..
我記得收到個電話話我地 Group 入圍o個陣,
我成個人傻左

不過始終先天不足 + 後天失調
入到 Final 始終都係冇影..

可是,過眼的成功換來的是整個中六的成績...
同埋「焚燒」左自己萬幾蚊...
(學校跟本唔夠 Budget..好多錢都係要自己貼..)


(題外話:呢個 Idea,第二年差唔多時間,某大就申請左政府六百萬研究經費..)


第三次玩科展,係中七..
o個年玩o既 Topic...
我諗好難會有人估到..
自動轉波單車...
(哈哈,當年重有好多好天馬行空o既諗法....其中一個就叫天馬行空...XDDD)

成個 flow 由 Brain-storm 到 final design
都係小弟呢個 Technicans 一腳踢~哈哈~
(當然,幾個 PH 都出左好多力)

同年,我發覺自己已經開始懂得腳踏實地..

講大、講創新,
呢個 Idea 一定唔夠中六o個年o個個
不過呢件係咁多年之中,唯一一件可以做到實物出黎的..

咁多屆科展中,呢一年亦都係我做得最開心的一年..

o個陣重有單車公司叫我地去拎專利...
不過由於官校政策一般比較保守,
同埋我始終唔係小組入面o既 PH ...
最後都係不了了之

始終有一點遺撼吧?


記得o個年有次 In 某大 (港中科,自己估下啦..) 的 EE (包EEE /EIE etc..)
提起自己科展的 Project..
個 Prof. 後尾同我講...
如果出黎o既成績唔係差太遠的話,不妨試下 Call 佢...
"唔一定冇得傾"...

結果o個年o既成績...
係 2F 2U.....

(如果早一年拎而家個成績
好大機會已經係某大畢左業了..)

不過之但係咁,
唔係 2U2F ,我諗都好難會有現在的轉變..


環顧呢幾年,
自己身妨不乏一些刷身而過的機會..
中大哲學、某大的 EE、Poly 的 Physics / EIE...
BU/ PU SU 的 Exco....
不是自己沒有抓緊,就是祂不允許..
只是,我相信祂的帶領

感謝主~

3.
感覺還有很多~
對 DB 的,對賽官的,對大學的..

有機會再談吧

沒有留言: