星期一, 8月 07, 2006

5 / 6日

一個字曰:懶
於是索性將兩日搬埋一日講..

5日
好老實講
係冇乜好講

訓覺 ~~> 團契 ~~> 剪髮 ~~> 回家 ~~> the end


6日
病到七彩..
不過都係番左教會踢波

可能因為今日絕大部份都係 teenagers,
唔駛下下就住去,
而且可以打番自己比較擅長o既左翼 / 輔鋒
表現都算唔錯..^^
我地o個邊入o既頭四球有三球有我份~
2 Goal 1 Assist 重有一球單刀中柱..

結果對面好快就散左..

完場好似係 6:2
(之後大家走左幾個,休息一陣,再踢多一陣..
9:2 埋單..)


下午
上完主日學之後之後就番左屋企..
之後就去左沙田整電腦..
結果都係未整好..--"

試埋聽日我放棄了..


Others:
1.
Ajax vs Manchester United

一場波同一隊中五次楣 / 柱..
同一個球員個人「包辦」三次

睇咁耐波都係第一次見
o個個係邊個?
咪係 Ryan Giggs 囉
(連入o個球都係中楣底入的)

2.
收到好友的 icq
難得 chat 了一會...

(好似真係好耐未同其他朋友 chat in icq 了..)

3.
給另一個不會到這裡來的好友

你知道嗎?
很久沒有跟你聊天了..

我記得..
對上一次是上月的這個時候..
嗯..
是大家的關系轉變了麼?
總覺得大家不再像以前般 Close 了..
是因為那件事嗎?

還是只是我多心?

3.


一個咁細o既範圍內,竟然同時有兩個 TS (熱帶風暴) 同埋一個TY (颱風)

有網友估計日內有可能會再生成多一至兩個 TD...


我爭 D 以為睇緊 The Day After Tomorrow...

沒有留言: