星期三, 7月 13, 2005

13日 仍未熱死算是走運 週期性不適

很久沒有寫過私人日記了..




愈來愈覺得自己似瀕危動物,
只能放響動物園俾人欣賞...

可能係一隻孔雀、又或者一隻熊貓~


冇覓食能力、唔識自我保護.
但係又唔係冇價值喎!

之但係..
一離開動物園就死得.



跟 yennis 傾左一陣,
係佢放榜之後第一次同佢 chat.

其實佢成績都唔算差..
(最少都俾我第一次 AL 好好多啦~)
不過嘛,
因為兩科死o既都係 AL.
似乎都要 repeat..

跟她談起讀書的事 / 重讀要注意的重點..

幫到咪幫囉..



飯後
獨個兒走到街上歇一歇

今天的我,
總覺有點失落..

原因..?
除了因為週期性的情緒問題,
我想,
大概因為剛才的談話勾起了這段日子的回憶..


不經不覺, 3 年過去了,
我卻做了些甚麼?

這 3 年,除了讓我認識了主,
也重新認識了自己的問題外...
又讓我學會了甚麼呢?
年半寶貴的上鄸經驗?!
兩年的 NGO 幹事?

但離我的目標
卻愈走愈遠了...

這兩年來,
見莊員多過見同學..
Stay 響莊房一定多過響班房..
見記者一定多過見 programme leader..

可是又得到些甚麼呢?
三年的青春、值嗎?

幾時可以完成自己的目標?!
我也不知道..
30 歲?40 歲?
還是窮一生的力量,
最終也只能發現..
I was destined to be a dream "follower"

............

願未來的腳步,緊緊依靠著主而行。



Others:
1.
今晚有 d 情緒低落,見怪不怪

2.
著手籌備來年的安排
因為 WWOF o個邊唔接受三個月的關系
所以好大機會會係做半年..

而且為左趕及迎接o個邊o既夏天,
最快可能係開學前要走.....

如果可以的話..
我會寧願繼續 Stay 響o個邊

我究竟逃避緊 D 乜野?
我都唔知..

只係..
香港值得我留戀的..
大概就只有我的團契

其他的
大概就只能為我帶來傷害..

沒有留言: