星期一, 7月 25, 2005

22日 多雲

因為剪頭髮的緣故
跟媽媽大吵了一場..

其實都真係好無聊...


不過嘛
我自己o個頭剪成點都係我自己o既事呀..
剪得差你數夠一百次就會好嫁喇咩!

講起都真係火都黎埋..



結果..
因為受唔住 D 疲勞轟炸
最後都係要番去補剪..--"

諗起葉劉o個句..
"我連自己個髮型都捍衛唔到,點捍衛香港o既治安"
唔怪得我份人成日都好似冇乜原則啦...




在 McDonald 坐了個多小時,
想寫隨筆,
卻連 1 隻字都寫唔出。
總覺得有 D 心不在焉..

係因為下晝o個個消息?!

只係覺得有 D 灰..



回到家中,
用了差唔多成晚去搞自己個 blog...

而家呢個 blog o既瀏覽數字..
海外同 local o既比例差唔多係 1:2..

點解?
因為之前呢到用繁體 IE 開的時候..
會 Auto set 左個 coding 係 Big-5.
由於 Coding o既問題
用 Big5 開 UTF-8 o既網頁
會乜都冇得睇...
就好似去左 about Blank 一樣。

其實呢個問題都知左好耐,
只不過一路都懶理者。
反正我自己不嬲都用 firefox..

hmm..
最後嘛..
搞左差唔多兩個鐘
搞到好似而家個 title 咁...

因為個白癡 IE.
成段 <Meta> 認唔到,
反而走去認 <title> 入面o個段 comment~!!

再次証明 IE = sux....

沒有留言: