星期五, 10月 28, 2005

27日

由三點訓到三點,
訓左差唔多十二個鐘...

病好似重未好番晒....


傍晚,
落左 MK 睇價,
順手響旺電買左條針頭 ~~> 3.5mm cable....

o個 D 連 handfree 的 headphone adapter,
似樣少少o既都賣成 $200 蚊..
最後都係唔捨得買......

之後就入左大埔,
一星期內第二次....
不過今次就係 72X~~> 72 ~~> 31B

回家的時候,
竟然俾差人查身份証..-_-"

而原因..
除了樣 _ 之外.
好大機會係因為我 9:30 響一個了無人煙o既工業區..
竟然跟綠公仔過馬路...

....
灰左.....

(哈..兩個差人重要係特登過馬路黎查我..-.-)


Others.:
1.
用了新銀包一個星期..
驚訝地發現原來重有三個防盜標籤未拆..

一個銀包貼六個防盜標籤..
唔駛呀話...


2.
一日拖一日..
《解構爆料》,
由構思到現在,足足拖了兩個月....

一千字唔夠o既文
我講都講左了...

哇~


3.
開始覺得自己好白痴...
次次一見佢 online 就拿拿臨 set online...
結果到最後都係一句野都冇講...

23 呀 23...
你搞乜鬼......


4.
呢個世界..
總係有 D 人要煮到埋口先識 (肯..?) 食......

重要老奉到咁樣..

@#x@#%!

唔係女仔的話我真係會爆粗的...


5.
之但係...
發完火之後好快就開始後悔
自己 D 脾氣 / 情緒控制太差了....

hmm...


6.
好耐冇執過房..
間房就快 (已經..? ) 亂過亂葬崗....


7.
明天是 last day 了.


8.
執相、
短文《解構爆料》、
長文《從山頭主義到集體意識:E-politics 在香港》、
執房、
影相、
睇書..

完左個 project 之後有好多野想做呢....


9.
每段過去的經歷,
總會讓我學懂更多..

諗起王敏德響 《豪情蓋天》入面講o既一句對白...
(戲入面o既佢係恐怖份子,同另一個主角、扮臥底 ChiLam 講左呢句..)

"每一次被捕,都會讓我有學習的機會...學會怎樣變得更難對付..
所以,我會多謝o個 D 拉我o既人.."


多謝每一位曾經讓我跌倒過的朋友們.
更多謝每位在我跌倒的時候給我扶一把的好朋友~


10.
撞鬼..
呢排 D 日記愈打愈長..

乜有人會睇嫁咩......?

沒有留言: