星期一, 10月 31, 2005

31日

一切依舊..

仍舊 4:00 訓、
仍舊訓 8 個鐘..(好明顯係非正常睡眠狀態..)
仍舊 hea~ 左剩番o個半晝、
仍舊落旺角、
仍舊半夜三更先開夜車、
仍舊未核實份執勤紀錄...

太悶了..
在麥記的一角
悶得忽發奇想..

如果我聽日離開呢個世界的話,
我會唔會對得住我自己?"對得住"主的恩賜?

答案我比誰都要清楚..

主對我的恩賜並不少,
甚至可以講,
比不少人要多..
可是自己有善用過嗎?
有好好地珍惜嗎?沒有。

我的前半生
有做過甚麼貢獻嗎?
沒有。
有為未來的貢獻作準備嗎?
也沒有..
那做過甚麼?
沒有..


諗起 H. Auden 的 The Unknown Citizen
我會是這位無名市民嗎?
我甘願當這個嗎?

多言了

Others:
1.
一如所料,D 鐘數錯到七彩...
=="

冇眼睇了.

2.
落左 MK 睇.
睇左佢好耐...

唔捨得..真係唔捨得...
特別係呢個時候...

3.
番到屋企先知個消息..

媽媽已經搵左工了..

今日 Last Day
聽日已經番新工..
不過人工剩番 2/3.....
大家都要慳 D 駛了..

-_-

hmm..
都好~

感謝主~

4.
都真係好無聊..

(警告:如果唔係無聊人請勿 Click 入~!)

http://zh.wikipedia.org/wiki/Orz

5.
無聊的心理測驗..

不過似乎都少少準...


你是容易被騙的情人嗎?

Q 你覺得以下哪一樣東西最能代表貴氣?

A 絨毛
B 大紅花
C 金色


面對情人的背叛,你會如何?

Q 飽餐一頓之後,你喜歡享用哪一種甜點?

A 布丁
B 蛋糕
C 西米露

沒有留言: