星期五, 10月 06, 2006

第三十五日

5/10

一口氣打晒三日日記好了...
忙到 HiHi...

星期二
練跑 + 做功課 + 問功課..
忙了整整一天

Maggie 小姐今日個 look...--"


星期三
唔夠訓—
重要由 9:30 直踩到 10:30..
上堂 + 趕 Assignment + 做 Lab...
簡直想死..

結果全日...
飲左兩罐 Coke + 一罐 Coffee + 一杯奶茶
(做 lab o個陣直頭要閃落去買 Coffee..)
好辛苦先可以捱到一日。


做 lab o個陣
大部份 Group 唔夠 4:30 都已經走晒..
偏偏就得我地o個 Group 做到 5:30....
(因為小弟"眼訓"時計數的效率極低..)

嘩哈哈~
不過就係得我地o個 Group Game Score 可以滿分~XD
其他組o既 Average Error 講緊 5-25%
我地o既 Error 可以去到 1.3-1.8%...

當然,呢堆數字係經過「修正」啦..XD
不過我地條數計得準 + Model 分析做得好係主要原因之一

不過...
唯一不滿係..
點解剩係得我一個計餐死...--"



CSU Group7 開組 + 分享會 + 9/10 月生日會..

我地 Group 竟然有一個組員

1.同我一樣讀 Physics...
2.同我同一日生日...-_-"
3.又係叫 Maggie 小姐..-_-"

嘻~
不過忙左成日,總算鬆番好多~


星期四
即係今日
又係唔夠訓 + 忙足成日..

鄧擎宇堂中文都重好 D..
Dr. Lim 堂 2330 真係訓足一半.....

不過訓左一個鐘之後...
男哥堂 Maths 明顯精神好多..



跟左 X-country 落九龍仔跑八字圈...
結果一如所料,做左艇王

5.8K 用了 27'07........
有幾慢?

其他 teammates 頭幾個都可以 Within 21'..
即使我前面o個個都可以做到 24'30...

............


明早會回 JSC Jog 10K..


others:
1.
開始喜歡上鄧擎宇的課


今天用來做評論的材料是龍應台和陶傑的文章
要用來交功課的評論,
也是分析林沛理在亞洲週刊所寫的評論..


一講文化評論就即刻醒晒~



下課後,跟老師討論了一會

老師喜歡林行止專欄
而我則喜歡讀梁文道、南方朔和龍應台的文章,
信報的專欄也讀,特別是林行止和曹仁超的專欄,
但我會視之為知識上的建樹,
他們有好些分析是其他媒體所缺乏的。

不過大家也有共通的一面,
就是也喜歡讀亞洲週刊—
儘管我們不約而同認為其質素每況愈下...

因為具國際視野的本地華文媒體確實寥寥可數..

還有,就是大家也不喜歡林沛理的文化評論..XD






報摘:
1.
這幾天林行止專欄和投資者日記都有點怪異..

M23's Newspaper Cutting: 自由市場名存實亡

M23's Newspaper Cutting: 理論破舊立新 實踐有反效果
M23's Newspaper Cutting: 再談「最低工資」救不了窮人

2.
推薦讀昨天刊於信報、游清源的《一九八七》
側寫親情竟寫得如此細膩..

M23's Newspaper Cutting: 一九八七

3.
「左派悍將」鄔老先生猝死,
即使蘋果的評論也遠比網上的評論來得克制..

值得一讀的是陳主教對鄔老先生去世的意見


曾因政見不同、與鄔維庸「隔空舌戰」的天主教香港教區主教陳日君樞機,形容對方「很關心社會」,雖然大家有不同信念,但是「這是自由世界,可有不同意見,這就是我們的強處」。陳日君透露,香港明愛總裁楊鳴章神父前晚親自為教徒鄔維庸「傅油」(天主教禮儀,為臨危病人祝福)。

擇自 04/10/2006《明報》

個人絕對相信主教有此胸襟
但現實社會中,這種胸襟又有幾人能做到呢?


4.
煲呔與陳太隔空舌戰

M23's Newspaper Cutting: 曾領導:多了一點點

煲呔每步也似有 Spin Docter 教路
然機關算盡又能否贏得別人心悅誠服?


不彷讀一讀紐約市長彭博的經驗..
M23's Newspaper Cutting: 節流人人想道行有高低

沒有留言: