星期三, 6月 15, 2005

15日 有雨

約了 Dr. So 傾成績

刻意地「記錯」了時間,
也刻意地遲了一小時..

除了因為爭取更多時間跟 Dr. So 傾,
最主要都係想有一節單獨同佢見面既時間,
亦都成功的避開了他們...


跟 Dr. So 談了差唔多大半個鐘
談到了自己的病情,
也談到自己的前路...

坦白說,
我只感到有點沮喪,
付出了的努力完全未見回報...

認識的幾個 Bipolar / Depression 病患,
正、Vivian 、大周..
幾乎清一色都只有 Quit U or Extented 好多年..
我真的不想自己走回他們的舊路..



跟 Dr. So 提到了 Appeal..
佢話我如果有足夠 Support 的話,
應該機會會幾大,
至於我自己估...
fifty fifty 吧?!可能重細 D..
真係唔敢太樂觀..

不過佢建議我就算 Appeal 成功,
都俾自己停一段時間
——當係俾自己養病好,
當係俾自己諗一諗自己前面條路點行都好,
總知放低一下學業..
一兩年之後再諗而家呢條路合唔合自己行..


總知無論 Appeal 成唔成功都好,
我出年都應該唔會 Stay 響 BU 了..
Appeal 成功的話,
就會向學校申請 Suspend / Defer;
唔成功的話,
前面條路亦都唔到我去選擇...



跟 Vivian 談及自己沮喪的事—
有些事,
只有她才會明白...

特別是
當見到身邊有很多自以為很了解我的人的時候...
(唔好多事,唔係講緊你....~"~)


事實上,
沒有多少人可以理解,
連八份功課都無法完成的那種挫敗感
也沒有多少人可以理解,
一個 Depression 病患面對自己問題時的無奈
——眼巴巴看著自己的 GPA
  由垂手可得的 3 燃燒到不足 1 的那種無奈。



離開學校的途中,
在巴士上想起了 Dr. So 的一句..
"You are a intellectual guy."

聰明?
是我聰明還是我的心魔聰明呢?
還是
——是我怎樣聰明也不及我的心魔聰明呢?

是聰明過度嗎?
還是只是自以為聰明呢?

又抑或
是聰明反被聰明誤?


突然間想起今天的「記錯時間」
也想起了自己的問題...

我想..
我大概知道了答案...

2 則留言:

匿名 說...

可能你覺得我誤解您,但係我覺得dispression真係唔係籍口、就算我當你真係有呢個病,都唔等如一定會搞到你的學業咁。

我唔係話想怪責你d咩、再係咁落去,只會一事無成。比心機、加油。想清楚啦。

M23 說...

我真係唔係講緊你地..
又或者我應該講
"自以為了解我o個 D 人,
跟本唔會睇緊呢度。"


調番轉黎睇,
我會覺得
抑鬱對我黎講..
係 something more than "一個籍口"..
佢係我一個無法衝破的心魔,
亦都係我的一個避難所...