星期五, 6月 03, 2005

2日 仍然密雲

昨夜,因為忙著 mass message 和 e-mail,
差不多近三時半才睡。
晨早起床,
仍然睡眼惺松。

約了二姊 10:15 分響太子站 Meet,
時間、地點一改再改

結果..改了仍是白改..
因為始終都係要遲到...


10:40
Anron 打電話來,想問我搵料的情況..
因為我重未出去問的關系..
一時心慌,
講左一個大話....

11:15
完成了昨晚的承諾,
查了詩篇 68 和 31篇
很喜歡很喜歡 31 篇,
大衛面對敵人的逼迫、面對鄰舍的躲避、甚至「被人忘記」
可是他卻說「耶和華阿、我仍舊的依靠你.你說、你是我的 神。」

他還是對充滿信心,不知道我可不可以呢?

12:00
去了廣東道,
一口氣找了很多間的材料鋪頭,也問過了很多的意見,
原來防火膠板也有不同的價錢...

由最平的 $30 多元一塊,到貴的 $200多元一塊...
希望可以選到合用的啦~

12:30
到了麥記,叫了一客巨無霸餐
諗諗下,如果唔係唔夠男仔做演員、
唔係 Eva 叫我幫手做臨記、
唔係因為 Anron 搵少左一個 SM、
唔係叫左我幫手做 settings、
唔係我去幫手搬條巨柱..
唔係我自己讀過 D&T...

你估我重會唔會響度格緊防火膠板o既價呢?
話唔定大家重諗緊點整呢~

嗯...
就好似係主一早安排好的..

但願行事、為人都依主的心意而行。


諗起 Inaug o個日,
CC 唱o個首《差我用我》,
(同《我在此,差我》係同一個曲譜來的..)
唔知我o既事奉又會唔會蒙主悅納呢?

又諗起尋晚..
Anron 問我會唔會入 CC..
嗯..我都係未決定到...

而且佢地唱歌咁好聽,但係我嘛..
不過重有成三個月..
都係等開學先再算吧~
反正我重響唔響 BU 都唔知..


12:45
等 Aaron o個陣
見到堅堅...
原來有人約左微微食飯..呵呵~

3:30
終於回到 BU.
兩個人由太子 ~~> 油麻地 ~~> 太子
行左兩個鐘..
最後買左:
2 塊防火腳板 @ $42 each
2 條白木條 @ $13 each
1 L 萬能膠 @ $20 each
2 紮鐵線 @ $6 each
2 把勾刀 @ $15 each
重有大堆 Mark 場膠紙..

不過最後先發現,
有一隻 $6 一呎o既鐵網,
可以慳返好多功夫做 prepare,
不過就會多一倍錢..><

突然諗起中午時的禱告..
不禁會心微笑。

回 BU 的路上,
撞到阿海佢地成班~
之後嘛..就差 D 俾車車死....

重要俾個的士司機指住黎鬧左成分鐘,
鬼咩...
搬住成筒膠板,
死人 Aaron 又唔幫手睇車..


5:30
落左 SSP 買野,
之後就番屋企幫鄭小姐整電腦..

隻 HDD 都始終係 load 唔到..
不過黃金o個幾間野應該都搞得掂的..


10:00
返左 Poly 執野,
見到牛牛成隻牛咁~好勤力~

同佢傾左一陣計~
也跟她分享了一些信仰上的感覺、
還有一些自己的經歷~


感謝主俾左一個好好o既團契我~

12:30
約左麥屋..
將其他要預備o既野一口氣幫左上民陣..

希望是期六順順利利喇~

當然還有明天。


Others:
嘗試約佢番團契
再次被拒絕...

嗯..
都係唔再問了,順其自然吧~!
只要主沒有離棄她的話,就總會有機會的~
期待著~
^^

沒有留言: