星期日, 6月 19, 2005

18日 多雲

應承左家聰代佢上補習班..
佢明明同我講 12:15 的..

結果嘛...
12:08 分星媽打黎..
問點解我未到..

原來係 12:00 開始...
都唔知家聰講錯定我聽錯了...

Anyway..
結果都係遲到... (遲左 5mins --")


今日講十誡的"不可殺人"...

之不過,我有冇憎 / 恨人呢?
其實..又真係好似冇喎..
唔鍾意o既就好似有一堆...
有他、有她、還有...

分享之後,
就成班一齊落左樓去食塘水..

響教會差唔多 stay 到 7:00...
嘉旋正式第一次教我彈琴呀~!
呵呵~~



同屋企人出街食左餐飯之後,
就趕住落 HH 開 64 Live 的檢討會,
順道亦商量一下七一的安排...

亦都邀請左某大報館的資深記者俾意見...

想知《網.政.廿一》七月一日有乜新搞作?!
記住留意七月二日本地各大報章~:P


暫時已知消息:

1.
民陣內部估計,
七一遊行約有五萬人...

2.
民陣七一除左會由彩虹行動帶頭之外,
可能有其他相關行動...

3.
網.政.廿一
七一應該會 Stay 響鵝頸橋擺檔,
重會邀得重量級政治明星壓陣..


4.
如果一切順利的話,
應該會成為七一遊行的花邊一則..




Others:
1.
好多謝一位好同學

2.
當留下的意義早已消失殆盡的時候..
留下的確比離開需要更多的勇氣

3.
失望
失落

沒有留言: