星期五, 6月 10, 2005

9日 天陰 間中有雨

停藥第五天
因為睡眠不足的關系

脾氣壞透了


也因為這個原因,
跟他們「炒大鑊」..
有點兒歇斯底里 + 語無倫次 + 失去理智地怪叫...

印象中..好似都有成個月未試過了..

Others:
今天的得著:
每天的睡眠不可少於六小時,
我會失常的..



用了幾乎整個上午去執相
分分鐘睇相靚過真人~:P


將第一批相拎左去直出..
順手執埋第二批相
唔知點解
同一張相響 Photoshop 睇同響 ACDSee 睇起碼爭兩級 EV...
最後都係選擇信 Photoshop...

誰知一拎左第一批相就後悔了..
全部 under 一級 + 偏紅..
原來係 PS 個 colour profile 出左問題...
-_-


因為阿愷暑假要出 placement 的緣故
第七組響 Amenda 屋企燒野食~

原來 Amenda 爸爸響大棠o個邊有塊田 + 一個山頭 + 幾千呎地方..
嘩~好羨慕呢~

不過嘛~
我都係今日先知佢爸爸係做農夫的..

原本應該有十個人報左的..
小愷, 敏, 敏傑, Lawrence, Emon, 水哥, 璇璇, 阿茂, 同埋我..
當然還有主人家...

因為
1. 阿敏唔舒服 + 朝早響 ITSC 暈低左..
結果都係黎唔到..
2. 敏傑臨時有事..
結果只係可以入黎陪我地食塘水..
3. 小愷都有事..
結果只能夠遲到 + 早退..

於是嘛~
只有我地七個..
由四點半燒到差唔多十點..
跟住就落元朗 Join 埋敏傑一齊去食糖水~

番到屋企都 12:30 了..
結果又係到三點先訓落床..

沒有留言: