星期日, 2月 12, 2006

11日

好耐冇帶過詩了..

hmm..
可能之前冇同穎賢夾過,
今日帶得真係麻麻.


為了睇龍的表現
推掉了其他的約會..

不過嘛
都算幾好..


不過家聰突然有事唔黎得..
嘉旋唔舒服..
穎賢又要補習
結果浪費左張飛..


Others:
1.
同 Cammy 傾左一陣..
我知我都重有好多野需要去學..

2.
睇緊表演o個緊..
唔知點解
會諗起成績..

諗起穎賢今日講 Exchange
我也曾經想過去 Exchange 嗎?
hmm..
想係想..
不過我更想入 M.phil..

但係要實現呢個願望,
恐怕就要靠奇蹟了..

還需要放下其他一切的事..
組織、SU (雖然已經冇掂好耐),
還有...感情的事....
只是..
我可以嗎?


還記得前陣子
仍然為會否入黨而煩惱...


當然,我最想的是 Ph.D..
不過嘛
搞掂個 M.Phil 先啦...

3.
我諗
我就快俾 Cindy 笑死.........

係估都唔係估佢呀..XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

4.
為了一件小事

樂了一整晚

想來也有點變態..

5.
阿 MiU 開始老了..

身體機能也開始有點問題。

尋晚見佢咳得好辛苦..
重幫佢「掃背」

有點擔心..


不過嘛..
要主人幫一隻家貓"掃背"..
又的確有 D 荒謬..

沒有留言: