星期日, 2月 05, 2006

4日

阿爸終於番左落黎..


醒來已經是 11:30
落左銀行問番個戶口 ATM 問題..
原來係因為個 BIA 戶口好耐冇用過..
俾人 freeze 左..

(更正..係從來未用過..
唔知點解上次個 staff 幫手入左落個 BIA 戶口度..)


今個星期團契係戶外活動..
成班出左去南昌公園~
活動完左之後就上左蔚賢屋企,
結果嘛...
走o個陣係夜晚 11:30 分...

哈~
不過嘛~好多人都早走..
修、穎賢、Cindy、Maggie......


不過唔知點解
今日有 D 唔開心...

Others:
1.
這份感覺
竟是那樣熟悉..
記得大半年前的事嗎..?

是 5月的一個星期天...


2.
翻看以前的私人日記本...

找回了一些已經淡化了的記憶..

這一年的我..
變化竟是這般大....


3.
今日..

做了一些壞事...
hmm...之前好耐都冇試過嫁喇...><


4.
穎賢今日漏左本簿..


5.
分享會...
哈哈~
竟然變左栽培班.


6.
諗起今日個 Game
玩 Orienteering,限時 50 分鐘

我地組只能搵到 8 個 check point..
隔離組搵到 9 個..
但係因為佢地有組員想搵埋剩番o個個..
自己衝左出去
結果最後 overtime...

諗起中七o個年o既 JSSE preparation camp..
自己正正就係犯左同一樣o既錯誤..
同樣的領先 (o個陣重要係贏緊人地成條街)
同樣的撤下了自己的組員 (o個次自己重要係組長..)
同樣的係為左搵最後一個...
同樣的因少失大...

唯一不同的..
可能是我當時的自誇....

我印象最深的,是回來的時候..
我的組員並沒有怪過我一句..
反而當時係隔離組o既肥川講左一句
"乜你成日都係咁嫁.."



或者...
又真係或者..
呢件事上面,讓我學識左好多...

起碼我知道
適當時候要識得放手....

可能
那時才會發現..
原來其實自己有的已經很多....

還有就是..
團體的合作性,遠比個人的突出來的重要....

沒有留言: