星期六, 2月 25, 2006

24日 忙

因為貪睡的緣故
醒來已經是下午...

和牧師的約定...
@@~

回到教會已經是下午 2:15 分
足足晚了三個小時零十五分鐘..


回到中心..
班上的人不多
油占同瀚仔五點半已經去左開組,
阿財同佢妹妹就差唔多成六點先番到,
而剩番o個兩個男仔就直頭冇番...

結果..全段時間都係得六個人..

hmm..
請左佢地食糖..
重過左一個愉快的星期五~


晚上
佈道會
應承左幫手做 photog
不過因為遲左響中心走 + 白白痴痴上左架小巴
結果番到去都七點三..
佈道會都已經開始左了..

咁又忙左一晚..

深夜
完晒成個 function,
同映清、阿堅、水水佢地成班落左南山食宵夜..
(對我黎講其實係晚飯..)

竟然遇上大咪 Howard 佢地成班同 D Astro 新莊黎 farewell..

番到屋企已經點幾鐘了...

Others:
1.
今日..
同牧師談起牧師和師母的故事..

有故仔聽..XD

2.
主的恩典夠我用的..^^

3.
3:6 彼得說、
  金銀我都沒有、
  只把我所有的給你、
  我奉拿撒勒人耶穌基督的名、叫你起來行走。

3:7 於是拉著他的右手、
  扶他起來、
  他的腳和踝子骨、
  立刻健壯了.

3:8 就跳起來、
  站著、又行走.
  同他們進了殿、
  走著、跳著、讚美 神。

使徒行傳 3:6-8

我能嗎?



佈道會 related

1.
響音樂分享o既時候
思漢再次講起佢妹妹..

聽到自己都好想喊..

假若佢知道妹妹到西藏會出事的話,
佢會唔會阻止去妹妹去..?
思漢話佢唔會..
因為這是她的夢想..
是一個美麗的夢

縱然犧牲性命,亦無怨、無悔..


也想起自己的夢..


2.
因為趕唔切食晚飯

hmm..結果嘛..
今晚狀態真係麻麻..

3.
正當林以諾牧師講道o既時候,
老婆仔又出事..@@~
又係例牌問題:S2 快門冇反應..

因為都唔係第一次
自己都估到有幾大獲
於是拿拿臨閃出去救機..

甩電、甩卡、甩鏡、換鏡、jok 機通通試過..
都係冇反應..

頭尾左成十幾分鐘
搞到自己都發晒脾氣

咁岩有同工走左出黎..
(好對唔住..不過我真係唔記得左佢叫乜..)
見到我黑口黑面..
就問我發生左乜事..

之後有一齊禱告的時間..

諗住入番場放低部機,
o個陣我已經諗住放棄、
只係盡最後努力試下換粒電再試.....

E~!點知..
竟然等左~!!!

感謝主...

4.
原來映清好怕小強...
連影都未見已經嚇到彈起左..XDDDD


5.
搭地鐵o個陣
顧住聽映清同水哥講野..

結果搭錯線......
-_-"

沒有留言: