星期日, 9月 10, 2006

第八日

2260 比我想像中容易...
雖然星期一 Miss 了一堂
不過原來 Dr. Cheung 都未開始講 Michaelson Morley~

1570
因為一個極白癡的原因...
足足遲左三十分鐘....

上堂前 15 mins 先醒起...E?! 乜我唔係要上堂?
呢個時候..我同 Fion + Will 響"日本野"剛剛叫左個飯...

拿拿臨將個飯"倒"左落肚,就諗住走去上堂

點知行到半路先醒起個書包 + 筆 + timetable 都漏左響 SU..
(Fion 重響下面食緊飯..)
結果要開 locker 搵 Soc 紙 ..
之後再上去 ITSC 上網搵番自己個 Timetable..

最後上堂的時候..
...........
推開 OEE1018 度門..
成百隻眼望住..
爭 D 想即刻搵個頭套翌住自己
用左九秒九o既速度衝左上山頂位~
好彩 Prof. Wu 睇我唔到...XD

不過都好彩..
如果今日冇上 1570 就大獲了~


晚上
上完中文
在 Lib "捕"了幾個鐘~
做o既野唔多,
不過嘗試緊 catch 番讀書o既感覺..
近四年未認真掂過 Maths..
乜鬼 D D In in 都唔記得晒..
是時候努力了。


Others:
1.
我...
其實好想入 CC..

重諗緊好唔好 Apply ..


2.
今日係 CSU 的 O'camp..
其實都好想去~

不過自己教會聽日有佈道會..
都係自己崗位緊要 D

希望佢地玩得開心 D 啦~


3.
Drop 1180 的問題..
今日終於搵左 Dr. So 傾..

不過又引發另一個問題..

究竟我應該係 Year 1 定 Year 2...?
同埋
究竟我係 A.Phy 定係 Phy-Comp..?


Yr.1 / Yr.2 Menter, Programmer leader 重有 AR 重傾緊...
最快明天才會有答案..

4.
漏講左一樣..

經歷了前陣子的一段靈性的最低點..
又再次慢慢爬起來

上個星期終於正式 K.O. 了摩西五經。
到約書亞記了~

在這裡,選了一節我很喜歡的經文—
你 的 日 子 如 何 、 你 的 力 量 也 必 如 何 。
申 33:25


送給大家
也送給自己。

沒有留言: