星期一, 9月 11, 2006

第十一日

又一個星期..

set 了鬧鐘 9:20..

9:00
彈左起身
之但係...起身先醒起...

而?乜我今日唔係番 9:30...?
蝦碌到呢....

10:00
雞咁腳衝到番 BU..
遲左半個鐘去到 LMC514
而?!人呢?

係喎...
上個禮拜 Dr. Cheung 講過唔駛上 9:30-10:30...

玩咩.....

就這樣的過了一天堂
不過"喇關"真係好難下..
但係呢
2260 重未講 MM 喎..




06/07 年 CSU 的第一次週會...

熟悉的人大都畢業了..
Amanda, Emon, 水哥, 敏傑, Elsa (串錯唔好打頭...), 阿繆...
當年的第七組就剩係得番我同 Ivan

結果 Trista 將我塞左入第六組..
理由係...
我識方子 + 第六組有幾多 Physics 人
............
咁我真係冇乜邊幾個識...


第一次週會
主要係帶遊戲...
hmm..

我地o個組係就係最大,(今日出席的差唔多有廿個)
不過氣氛就真係好靜..
反而有 D 懷念以前第七組
人少少但係好 close 的感覺..

嗯..
希望大家熟左會好少少吧?

Others:

2973...

一個讓人久久不能釋懷的數字..

343 firefighters and 60 cops...




還有在隨後的戰火中被殺的無辜平民..

R.I.P


"Wars only bring more wars never peace."
從古如斯..
唯一唔明 (或者扮唔明) 的就只有 G.Bush

2.
五年前的這刻你正在做甚麼?

我記得o個年我中七..

同個學生補補下習
佢屋企個個出晒去睇新聞...
臨走o個陣先知發生乜事

o個晚
我睇新聞睇到三點..
成晚個人都好似傻左咁...


3.
講完 D 唔開心o既野

係時候講下其他~

回帶上位了~


4.
第 N 次俾人話似陳豪..XD

不過已經差好遠了
最似o個陣應該係中六七..

科展o個陣係可以用「驚為天人」呢個字的..XD

5.


HKBU CSU 2006-2007 年年度第一次週會

6.
多謝大家的鼓勵...

Apply CC 的事~
無論贊成的或反對的
我知道也是為了我著想..

我想
我會在這個星期內作決定的..

沒有留言: