星期三, 11月 01, 2006

第六十一日

今日(火羅)到..

想搵個窿埋左自己算..


朝早
應承左幫嘉旋影完畢業相,
(點知佢放左我成個鐘飛機..-_-")


影完畢業相,
因為時間太趕,
成 Set 架生就咁帶響身,
飯都未食就趕番 BU 練歌..

下畫見 Sonia o既時候,竟然收到 MC 電話..

結果無端端俾佢屈左我幫佢頂個 party...

正路客觀分析 / 估計 + 佢話俾我知都係小型萬聖節 Party ONLY..
於是就剩係拎左支 Kit, 一支 70-300 加多支 50 1.4 三支鏡,
重有機 + spare 機 + 閃 + Mono

其他嫌重,
放低左響學校 locker 就算,
反正唔係乜野大野..

點知去到門口先知大 0 樂...


五星級酒店 + 近萬尺地方
剩係門口記者區有數十娛記 / 攝記
過十部 Camcorder.....
未計 D 紅圈白圈

我頂...

你早響呀......

唔好講自己著成點了..
剩係...
唉....
o個下真係好想響地下鑽個窿"捐"落去算....

好彩只係做下 helping hands.
大會重有兩個專業級 (講緊支鏡 only..XD) photog 做
唔係靠晒我就真係死得

下次見到 MC 真係會殺左佢 .... .\_/. o=={=====>

沒有留言: