星期二, 11月 21, 2006

第八十日

邊個想死的話...
有一個幾好的自殺方法...
奶茶 + 檸茶 / 檸水

其實杯檸水同杯奶茶
都已經隔左差唔多三個鐘飲..
點知都係出事

尋晚半夜屙到有 D 神志不清....(脫水 + 劇痛)
幾乎搞到要屋企人叫白車..
(因為自己已經叫唔到..-_-")
不過因為屋企冇人聽到我響廁所嗌..
結果都係自己捱左過去..-_-"

印象中上次急性腸胃炎 (o個次搞到要叫響街叫車入廠 + 吊鹽水..)
都冇今次咁痛..


BTW,
除左奶茶 + 檸茶 / 檸水之外,
牛奶 + 橙汁都會出事的..

點解我知?因為試過囉...




離開廁所後
在床上渡過了整個上午..

沒有上崇拜..


下午
到 Poly 跟嘉駒和 Kit 影相..
同行的還有中大 Connie..
影影下已經發覺唔對路..

幾乎全校都識阿 Kit..-_-"

(佢係 03-04 SU P,
今屆畢業的 grad 絕大部份都係 03 入學..)

嘉駒講笑話,
係爭未摸上去 M blobk 按鐘搵潘宗光影

於是就飛起左佢了~:P
(其實係佢飛起左我地..)

落左去舊 Can 食 Tea..
講起好多人
阿友、Ronald、 MC、大頭楓、Johnny..
也講起好多事
四一、十一、七一救港、削資靜坐..

都過去了..

我o個屆o既 SU / 九樓人
大部份都 grad 了...
認識的,應該就只剩下 Stanley 吧?


卻還有兩年半..
=_=



數下數下

呢幾屆的 SU 人..
在 NGO 做的應該只有阿友
重有樹仁 Thomas (如果公民黨都算 NGO 的話..-_-")

Kit 去左教書、Connie 做左記者
大頭楓做左 Engin 佬
MC 搞公司
嘉駒、Jess 更加唔好講了..

大家以前的火
好聽點是敵不過社會潮流
難聽點是就灰飛煙滅..

是制度?是人?是命?
我不懂...

只是
如果要我放棄的話
我還是想做學術..


BTW....
還有人記得放認關爭嗎?

沒有留言: