星期二, 11月 21, 2006

第七十九日

換了 xanga 的 backgroud..
感覺很好~

不過 background 的相..
如果要盡開的話,就要 1280*1024~
即係 17" LCD 以上了..



回了學校跟敏傑影相
還遇上了 cmk 和阿榮..

跟住就過左 Poly Final Rehearsal..

因為時間太緊
最後都係番唔到團契..
於是就多左四個字 Tea Time..

奶茶 + 多士 = 好味~


8:15 on show~
最後o個節先係到我地~

臨出場前原本係 Peter 響我隔離..
(新班員隔離應該有個舊班員拍住,起碼可以跟到聲)
結果因為臨時的改動..
我右邊是 RC 的 Alto,
左邊同樣是新班員,唱 T1 的 Vincent..
冇得跟了..

結果...

The Majesty and Golry of Your Name
都還可以叫跟到..
我要唱歌自己就真係發緊夢..

-_-"

但總算完成了~
感謝主使用我這不算悅耳的歌聲~
thx ~^^

沒有留言: