星期二, 11月 07, 2006

第六十七日

唔知點解...

可能因為自己以前試過有 Phonism

聽到一些陌生人對自己評頭品足的時候
就會嘗試第一時間肯定呢個人係唔係存在...
如果無辦法肯定的時候..
又會開始懷疑係咪自己的情緒問題回來了....


早兩日響地鐵站就又係撞到呢個問題..
(意識到的是:有個女仔同朋友講,"話"我臉弄損了一點)
當聽到呢句話的時候
我選擇了離開現場,也沒有回頭看看這個女孩子..
結果呢兩日又陷入左響呢一個 loop 之中...


記得好耐之前同 Sonia 提起過
佢帶左我去諗一個問題..
究竟我對 Depression 的恐懼是否遠大於她對我的影響..
我諗係的..

諗起羅斯福講過的一句說話..
"We have nothing to fear but fear itself."

戰勝恐懼,也不會有恐懼了..
願靠著耶和華克服她

共勉之


1.
細機 Total Loss 了.....

上星期以為只係爆左殼
點知今日連機都開唔到...

灰到黑左..


2.
2330 的成績比預期中差..

唉......


3.
飛蚊比以前多左好多好多
以前一日先係幾粒
而家好多時都係左右眼同時見幾粒

情況持續的話可能要寫紙做手術了..


4.
花了一天的時間

終於將個 330G 的總容量擴展至 500G..^^

原來唔經唔覺,加加埋埋都差唔多有成 100GB 相..
係時候要幫兩個 HDD 做 back up 了

沒有留言: