星期二, 3月 06, 2007

第一百八十六日

早上回校的時候,
竟然漏了我的黑 Folder 在小巴上...

裡面有齊我所有的譜..
(包括 Christian Choir 的 和 Class Voice 的,
還有我的樂理 / Class Voice Lecture Notes..)

晚上還要用它來獻唱.

發現的一刻..
差點沒哭出來..


感恩的是..

幸好小巴司機沒把它掉了.
還把它交了到站長的手中...
Call 了好幾個電話後,終於找到它的下落.

但換來的,

1. 上堂遲了大到
2. 冇得食早餐
3. 冇 Notes / 譜上堂
4. 上完堂趕餐死趕去鑽石山接番個 Folder...


只是
夫復何求...?


哈哈~
諗起尋日響青馬橋o個陣
見到前面唔知邊個人跌左個銀包~
結果大聲叫左個 Offical Staff 過去執..

(自己衝到行,唔停得 / 彎低身執野,
如果唔係今日真係會上頭條的..)

不過唔知個銀包又搵唔搵得番個主人呢?


1.
雙腳痛得..
走平路也痛得要死
就像不是我的..

還有脊骨..

都是昨天「賣老抽」的後遺症..


2.
今天的 Mid-term 和獻唱

都做得不好....

沒心機..=.="

上堂也遲了大到..


3.
諗起今日 CSU 週會講「合一」..
三天內兩個週會講相同的主題..

hmm..
我有甚麼做得不好嗎?


4.
打算報今年饑饉
而且我的籌款額也達標了~

不過嘛,多多益善~


5.
呢排見 D forum / Youtube ,
開口埋口就係問候人地娘親

出到街又係咁樣..

其實佢地知唔知點解的?

(文化評論 - 待續)

沒有留言: