星期六, 3月 24, 2007

第二百零四日

又俾 Trend Micro X IE X Xanga 食左我個 post..=_="

絕配



這兩天做了的事:

1. 'hea' jog 了 4 Kilo
2. 完成一個獻唱
3. Full Reharsal + Part Rehearsal 各一
4. 提早完成了一個 lab
5. 回教會跟牧師談了一個鐘
6. 做功課..

好像沒有了..

該做的事卻還未做完
該下的決定卻還是猶疑..

一個星期內第二次聽使徒行傳第九章..
同一段經文的分享..
來自不同的人..

牧師的重點是保羅的改變,
是思漢卻是闡述保羅身旁的人的反應..

早上再次猶疑的決定,
晚上又確再一次肯定..
只是..
亞拿尼亞又在那兒呢?




CC 獻唱 @ 校際音樂節..

第二次"正式"試呢個排法..
(圍圈繞著場中)
卻已經要用來作參賽

而且 Chapel 跟 包美達的設計也實在差太遠..-__-"
於是我一組的 Tenor
就由五個 (連同 Group 1) 變到得番兩個...
再加埋隔離一大群 Alto..
再加埋加埋首歌係「清唱」..

well..重唔夠嗎?
我重要企番響 DBS 前面..
隻腳震到呢..


其實自己都唔係好知自己唱左 D 乜(音)..
愈來愈 "flat", 甩拍子,唔o岩音,甩句,入錯位..
~.~"

真係「主啊!保守我」了..
反而之後
正正經經上台唱 《初熟果子》 就定番好多..
都準番好多..XD
@@~

見到其他表演者的演出..
總覺得我地應該會係第六..
沒想到...
呵呵呵...

冠軍一如所料的是 Diocesans..
亞軍也是「正路」的 HKU, St. John's College
季軍.....
卻竟然是我們~!

傻了~

Others:
忽然發現..
在場內的六間學校中..
自己已讀過了三間..

hmm..
偏偏..
我卻是到了 BU 才開始唱 Choir..
有點臨老 ... 的味道..

祂真的喜歡開玩笑.

沒有留言: