星期二, 3月 20, 2007

第二百日

踏入第二百天,一個特別的日子..

可是
我的 Windows 卻偏偏選擇在這天晚上掛掉...



由於昨天嘉旋仍然找不到
Do You Hear The People Sing 的曲譜
BU 圖書館的又早被人借了..
(又唔想用百幾蚊買晒成本喎..)
結果都係要上網買..

一首三頁紙歌譜的 Softcopy 竟要 $30
還要自己找地方 print
總覺有點昂貴..

可是,由於所買的版本需要 Scorch viewer 才可以看
而偏偏 ITSC / Lab 的電腦也是不能安裝這套 s/w

頭尾搞左我個幾鐘..
(未計之前響屋企搵譜的時間)
結果都係要千辛萬苦才可 print 到手...


約了 Dr. Chen 上 3:00 的 individual tutorial (其實應該係 3:10..自己 mark 錯..)
結果 3:25 分才可以 print 到份 score sheet
hmm...

哈哈哈~
點知咁都唔駛遲到..XD

well..
其實我之前已經上過去佢 Office 搵佢,
發現佢重見緊我之前o個位同學,
先夠膽落去 print 份 score 的..

嗯..
於是
約了 3:10 的我結果要到 3:35 分才可以"上堂"..
同樣的..
原本預計 10 分鐘的課 (時間表係咁寫的..) 卻上了 35 分鐘..

而且..
最尾的一段 Chorus 全都要用 head voice 唱..=_="

hmm..
我要唱好呢首歌~!! (爛了)



CSU 週會
又再一次講社關
剎那間,圍繞整整一個多星期的問題有了方向,
我終於明白,
Natalie 一個再簡單不過的問題
「你又知係 CC..?」
為何會讓我有紮心的感覺。

兜兜轉轉,
四年來,第四次回到同一個問題,
差不多同樣的景況,差不多同樣的困難,差不多同樣的方向,
不同的,只是參與的團隊變了。

只是,
在 CC 和社關之間
會不會有衝突?
還是這只是一個操練期?


Others:
昨日問題三的答案:
創世紀 一章 三十一節上。


Links:
我的譜就是在這裡買的..
http://www.sheetmusicdirect.us/
這裡好像也有不少詩歌..
http://www.cokesbury.com/music.aspx?subSection=22

沒有留言: