星期日, 3月 12, 2006

12日 愉快

收到幾個 SMS 和一個電話..

也為一件小事
樂上了一整天..


昨晚
因為怕大家離家o個陣帶唔夠衫
3:30 send 左個 message 俾團友們
沒想到竟然收到 Kennis reply..

hmm..
嚇死我~
以為我個 SMS 嘈醒左佢..

(拿~ 我認我係唔敢 send 俾蔚賢...-_-")



8:20
俾四個鬧鐘嘈醒..

同屋企 + 表弟 + 五姨飲完茶
番到教會都未夠十點..



又係同屋企人食飯..
二家姐差唔多有年幾時間冇見過阿媽了..

之後就同阿媽 & 家姐去左花展
估唔到竟然撞到 BBQ 同 Siuba..

呢個世界又會咁細o既..

結果嘛..
同小巴 / BBQ 一齊行 (係"影"...先岩) 的時間重多過同屋企人..



落左去探家聰班~

哈~!
家聰一家響大角咀個廟會有個小熟食攤檔..
於是就落左去睇下喇..
不過去到o個陣都差唔多收檔

之後就去左茶餐廳睇波..


Others:
1.
我感覺到

有些關系正在改變..


是我太敏感嗎?


2.
呢幾日睇o既幾節經文
都係有關差遣與回應..


團契:保羅第二次行程、馬其頓人的異象
靈修:耶 33: 3、還有靈修書的引伸
崇拜:可 8:34

只是
我還是不明白祂的意思..


3.
今日精神狀態真係麻麻..
講道o個陣真係訓著左..

4.
不知何時開始..
佢成為了我禱告中的一部份..

也不知從何時開始
兩位經常見面的朋友
溝通的方法
竟然由語言變成了文字....


荒謬..


是真的荒謬..


5.
第四次..

不如估下第五次會係幾時..?


6.
老婆快要死了..

似乎明天要送入廠..
唔知 CS 會唔會有飛燈線賣呢?

沒有留言: