星期一, 3月 27, 2006

26日 第九次拒絕..

心總有軟弱的時候..



起來是已經是 9:55.....
大 0 樂...

今朝係我做招待..

結果飛的番到去都已經係 10:30...



響教會有一節分享的時間
之後就番左去同屋企人飲茶
跟住同老竇 + 家姐落 MK 睇電話

老竇最後都係揀左部 N6111..
嗯..
個人唔太鍾意 Nokia



響家聰屋企過相
之後響 M 記 Stay 左成個鐘
想自己一個人靜下


Others:
1.
今日想寫份 pronouncement o個陣

忽然發現..
早年那份揮灑自如的神采
原來早已離我而去..

想起王安石《傷仲永》的一句
「(吾)泯然眾人矣。」

悲從中來

俱往矣

2.
在祂的跟前

我沒有一處可自誇的地方
一點也沒有


在別人前也都一樣


只感到自卑


我知道祂有祂的計劃;
我也知道祂正在拆毀;
但現在的我
真的很難過..

3.
Ryan Giggs, Ryan Giggs
Running down the wing,
Ryan Giggs, Ryan Giggs
Running down the wing,
Feared by the blues,
Loved by the Reds,
Ryan Giggs, Ryan Giggs, Ryan Giggs...


還好
今晚重有 MU 陪我
很難想象沒有 MU 的今晚怎過..


4.
家聰開始有 D 肆無忌憚...

5.
今日 D 相..
overall 有少少偏藍 / 綠
可能係環境光比較怪
呃左個 white balance..

D 相全部執過色的



拿..
好明顯呢張唔係我影嫁啦...

..................




穎賢的新 look..

幾好睇


同場加映..
無間道 IV..

沒有留言: