星期四, 5月 11, 2006

10日

三日冇寫日記
逃避?唔想寫?
我都唔想知點解。

簡單講下呢幾日發生乜事

8日
落左 MK 睇 RAM..
冇乜特別..

又或者唔記得左有乜特別

hmm..
重有..
幫自己 Off-load 左 450CC 血~ XD

Others:
給自己起了一個筆名:
思凡

"當思凡的星子從雲的樓閣裡悄悄落下.."


只是..
這個名字著實太普通..
Google 一 Search 都搵到十五萬個..



9日
約左 Sonia
足足遲左 20 分鐘
唔係因為唔知醒、
亦都唔係因為塞車..

只係因為..
unconscious 的我逃避醫治

Positive Learning
自己的目標:
1. 專一節制、時刻守時
2. 勇於承擔
3. 剛強壯膽...

重有好多

離開 BU,
番左賽官一轉。
原本其實想搵 Miss Chan
點知番到去先知 Miss 去左讀書..
.........

太耐冇番過學校了


突如其來的收到一個電話..

Make 了一個自己睇黎未必可以 Afford 的 Deal..
卻為自己的勇氣而鼓掌

掛線後
竟發覺自己冒了一身冷汗..



10日
因為昨晚的電話
整晚的情緒也極度低落

打機打左一晚通宵..


如果尋日遲廿分鐘係"唔好"的話
今日所遲的四十五分鐘,我的評語會是"離譜"..

起左身
寧願打機都唔出門口..
一"頹"就乜野都 Out of order.. ;<

終於同牧師講左個問題
I know I've broken his heart...

總是沒有辦法脫離罪的枷鎖

兩年了..
問題不但沒有解決,
反倒惡化了..


收到 W公司電話
因為番緊工,所以飛左去 Mailbox..

放工之後,
其實自己一直都好驚..
於是向祂祈禱,
求祂加添我的力量~
Well~
最後都係主動 Call 左番去

Make 左第二個 Deal..
呢個 Deal 其實真係唔差..

不過下星期要就真係好吃力了..


深夜
同家姐傾左一陣~
感覺很好~

Others
1.
這是我的第三根刺...

卻是因為這根刺
我再次認識到自己的軟弱和祂的大能

感謝身邊每一位支持和鼓勵、甚至責罵的朋友


2.
諗緊好唔好賣左支 50 f/1.4

而家應該可以賣到一個幾好的價錢..


3.
諗起尋日 Sonia 的 Counseling...
最 Top o個三個 point..

全中...

沒有留言: