星期日, 5月 28, 2006

28日

早上要當招待
下午有遊行

之後去打左陣機~
累死了~^^



晨早起來..
發現銀包只有一張港幣也沒有..
有的是上次回深圳剩下的 95 RMB..

找著找著,
又在那張妣美叮噹八寶袋的「八寶臺」找到 $5.5..-_-"
hmm...
又夠搭一程車喎..^^
重有一蚊剩~
於是就咁樣番左教會..

番到教會
林 Sir 請左我食蛋 "tat"..
如是者就成了一個早餐

崇拜之後
落左去惠康買可樂..
竟然發現惠康收人民幣...@@~
放是就將其中一張 50 RMB轉左做港紙..

哈~
又夠食飯 + 下畫搭車喎~

邪?
未夠..
去到維園..
阿正又俾番之前幫手收o個 D "報紙數"我喎..
結果..
番到屋企銀包無端端多左二百蚊..@@!

連提款卡也都沒用過
主的恩典卻是剛剛好..


好了~
講番遊行~

主日學後,同佢地傾左一陣
之後過左維園..
原本俾阿海叫我過去幫學聯拉大會o個條 banner..
成班都著白衫..
得我一個係黑衫..
都係免了~
況且今屆真係冇乜邊幾個識...

諗住搵阿正..
點知阿正同 Gigi 兩個行到差唔多隊尾。
於是嘛,
就由隊頭等到隊尾黎行..
反正都冇其他熟人..

一路行,見到 Keith、家貓同埋一個 Poly EAC 老鬼 (一時唔記得個名..:D).
行行下,就行左去前綫後面..

前面嗌咪個阿姐無端端去唱<<自由花>>
拆聲 + 唱到走晒音都算了..
最搞笑係..
唱黎唱去都係唱o個幾句 chorus ..

唱唔掂就唔好拎住個大聲公黎唱呀~!!!

連響我地隔離o個幾個警察都笑到肚痛..
最慘係要響我地前面忍住唔敢大笑喎.....

行下行下
又行左去隊頭..
最後都係俾 Thomas 捉左去拉 banner..


Others:
1.
Well~
今日都真係好無聊..

連遊行都講到咁耐就知了~XDD

2.
同樣的
將一位"沉左"的好朋友交上~

加油呀~!

3.
今天的教導..
我要學懂信靠..

沒有留言: