星期二, 5月 16, 2006

15日

一星期來只打了兩篇日記..
差不多變了週記了..

剛過去的一星期
情緒 Fluctuate 得令自己驚訝

賣鏡的事
起初還以為可以順利的以高價完成..
怎料卻因為鏡組上無端的多了一塊油而被迫打消..
迫在眉睫的期限卻頓時使自己陷入困境
也令情緒陷於極度低落

星期六那天
因為肚痛..
更正確的是 Depress 引致的肚痛
(hmm..又或者更更正確的說..係因為 Depression )
而沒有回團契
情緒也跌至這一年來的谷底..

當天晚上,
獨個兒走了一晚
行街 + 打機 + 靜思..

在 M 記坐了一會兒,
希望整理自己的思緒
祂卻提醒我要回家去..
回家的路上
卻想起了《恩典太美麗》

Thanks God..
不單是要為現在已經有的恩典,
也為了祂會給我的
即使現在還未看到

我確實清楚知道祂對我的承諾,
可是自己卻仍然憂慮、常存恐懼..
自己一直以為的信心竟是如此不足..

信 就 是 所 望 之 事 的 實 底 、 是 未 見 之 事 的 確 據 。
-來 11:1


結果
當天晚上事情就解決了...

Thanks God


星期日
因為爺爺o個墓之前出左 D 事
同家姐兩個約左食環處 D Staff
晨早上去和合石到睇

個 Staff 話要交番俾建築署跟喎..

之後就出番九龍
同教會成班一齊食飯..


原本諗住下晝會同屋企人飲茶..
點知家姐同阿媽無端端嘈交..
@@~



好了~
講左咁耐~
終於可以講番今日

因為太夜訓的關系
十二點收到廖太 Call 先知醒
下畫響教會幫手~

之後就番左中心
難得準時~XD


同阿爸做生日
響酒樓食飯..
鴻叔一家、鄧伯同劉生都黎左..
十一個人食左差唔多二千蚊..@@~

點知臨尾諗住埋單o個陣
我地先發現....
鄧伯已經偷偷地找左數..@@~
.................


食完飯之後就去左嘉微屋企~
同嘉微開 Birthday party
有 Vani、我、Leo、堅、Mary
hmm.. 玩得好開心~

嘉微~生日快樂呀~


Others:
呢排對住班學生
成日用緊櫻木花道o個招—眼神制敵..XD
用眼「厲」一「厲」就可以搞掂..XD

今日同嘉微玩o個陣
諗住教佢點樣同眼神
點知佢就係學黎學去都學唔識..XD
重俾佢話我個樣好兇..-_-"

hmm...

其實一路都知一樣野..
只要我唔笑個樣其實就已經好兇(惡..)..
所以幾年前o既我,
成日都會迫自己笑多 D ..
不過而家都已經好少,
唔係好少笑,而係好少迫自己笑..
而家已經唔駛點迫的了..XD

對得鏡多
其實會發現
自己o既眼神其實最少都有三個 State..
一個係好 Friendly o既眼神..(呢個成日見..XD);
一種係好惡...(呢個我 D 學生成日見..XD);
而最後一種...
係一種好兇 (狠..) o既眼神,
狠得足以令人不寒而慄

唔好講其他人,
即使照鏡見到..
連我自己都驚..


其實嘛..
我諗
除左 DB o個陣 D 中同
同埋屋企人之外..
應該都真係好少人有機會見到..
就算屋企人..
除左燥狂 + 嘈大交o個陣 + 罕有情況
都真係好少見..

今日都係同嘉微佢地玩o個陣先用黎嚇下佢地..XD


用黎「厲」得最多o個個 Target..
反而係自己
每次見到自己呢種眼神
其實都提醒緊自己
自己其實有一面非常兇殘的 underside..
這面 underside 嘛..
不能單靠自己的能力
而是要靠主去 tide over

我信不過我自己
可是
我卻相信祂

Thanks God



P.S
唔信眼神可以誇張到不寒而慄?
hmm....
問下嘉微今晚有冇俾我嚇親啦..XD

再唔係下次叫我做一次俾你睇...^^
不過先旨聲明
被嚇壞可不要怪我....

沒有留言: