星期六, 5月 06, 2006

5日

打回原型..
5:30 搵周公


成朝好似隻死豬咁響張床..


同家姐嗌交
飯都未食就落左黃金買 IDE Cable
跟住就入左 Ivy 姨度整電腦
驚訝地
竟然撞到秀雯~

哈哈~
要見o既始終都會見到~XD


入到 Ivy 姨屋企都差唔多五點半
真係"整"電腦o既時間,
其實十分鐘都冇..
連 Case 都冇開過..-_-"

死機主要原因
其實係因為 BIOS 的白痴問題
不過歸根結底都係隻 HDD 就快打柴..

Ivy 姨部機好快搞掂
反而大部份時間用左響穎賢部腦..
裝 Antivirus + Scan 一次
竟然用左兩個半鐘去,
用 256MB RAM 行 Windows XP..
家聰都算好帶挈..
(重要有 8MB shared 左去 Display..)

最尾發現原來部機中左兩隻木馬..
不過剷完之後嘛..
我都唔敢再 Scan 多次了..-_-"

響穎賢屋企食埋飯
hea 左一陣就搭車走
響奧海 Stay 左一陣..(都唔算一陣了..)
番到屋企都差唔多十二點~

Others:
1.
好似好耐未同過秀雯食飯了~
呵呵呵~

今晚有得試佢同穎賢手勢~

2.
發覺一樣野...
我響出面街係好少可發火的..

響 SU 發脾氣舊年都好似試過..
但係真係響街發火o既話
可能要數到初中..
o個陣真係可以一腳 KO 張臺~
哈哈哈~


hmm..
不過嘛~
收左火
某程度都係一件好事來的

3.
前後打左幾次打電話俾佢都打唔通

特登再打番屋企叫家姐交帶佢唔好煮我飯

咁都話冇講
冇聲出了.....

4.
我發覺...
我同家姐係床頭打交床尾和的...

下晝重嗌大交..

夜晚嘛
隔離 D 新 icons 佢都有份俾意見~


5.
講起又係~
隔離 D icons 靚唔靚呀?!^^

6.
響奧運站出面又見到 D 蝸牛仔~
好 Cute 嫁~
聽日先出相~

沒有留言: