星期一, 5月 08, 2006

7日

唔知醒...

起身已經十點半
結果去到崇拜已經係十一點三...

又遲到



今日崇拜講道..
講牧者
聽到這句,眼淚就偷偷的從眼框爬出來..

10:14 我是好牧人.我認識我的羊、我的羊也認識我。
約翰福音 10:14

感謝主



因為 Vani 病了的緣故
團契一齊左去食粥..
除左穎賢早走之外,今日有番o既都全齊..
連好耐冇番o既阿龍都響度~

cammy&mary

leo&mary


之後就同家姐去左食 Tea buffet
幾好味~^^

不過如果冇 special offer 的話就唔抵了..

sister


cake1


cake2



響銅鑼灣影左成個鐘相
之後就過左九龍中央搵 Jessey 佢地..
睇書 + 作詩 + 訓覺..

咁又一晚



昨晚的靈修..

(以色列人遇見摩西和亞倫)
5:21  就向他們說、願耶和華鑒察你們、施行判斷、
  因你們使我們在法老和他臣僕面前有了臭名、
  把刀遞在他們手中殺我們。
出埃及記 5:21


以色列人寧願做奴隸也不願從法老手中得到解放..
而原因
只是因為他們害怕..
他們早已習慣了這奴隸的生活,
他們害怕這一切的改變—
儘管這改變會讓他們得著更多....

我會不會也是一樣..?

求主引領我心..
也求主祢的醫治..


Others:
1.
我真係好想嬲佢..
但係著實又嬲唔出....

2.
今晚的夕陽很美..
美得醉人

sunset@bus


sunset@vp


3.
同樣美得醉人的
還有..

4.
Depression 還未走
身上卻又多了一根刺:
皮膚的濕疹愈來愈嚴重了..

又紅又腫
比兩隻手掌還要大..

請為我禱告。

5.
特影兩張
恆恆做乜扁嘴呀?


好耐未影過巴士了...


6.
新詩嘛..
就貼了在上面..

沒有留言: