星期一, 5月 01, 2006

29日

四個字講晒:
未得閒寫

搞掂~
XD




昨天
因為中心仍然未入數的關系
弄得我 Depress 了一整晚..
低落的情緒到早上仍然持續著..


Check 了不下十次 Account...
結果到 12:45 仍然未見到數—
灰到只懂得躲在床上..
原本的計劃 (12:30 回教會去準備週會) 全進了雪櫃..

下午
發現"條數"o既時候係下午二時十五分

(我好懷疑自己最後如果都係發覺未過數,
我會唔會直頭請假..)
不錯,是很高興..
但更多的是來自自己的責難..
責難自己的小信、責備自己的膽怯..


回到教會是下午二時五十五分..
準唔準時?準時..
不過詩歌未 Print hard copy 囉..
就咁出事..

本來以為可以響 5 mins 搞掂o既事
足足拖了十幾分鐘..
--"


團契..
難得今日我帶詩 + 週會

今個星期題目係祈禱週,
而今個週會就想試下用落區o既方式,
去鼓勵下大家多 D 留意一 D 擦身而過o既人 / 事
為佢地禱告

hmm..
一個咁好既 Topic
當然唔係我諗出黎嫁啦..

其實舊年響 CSU 已經試過
只是今次的實在爛得有點哪個..

詩歌問題而
遲左十分鐘先開始已經唔講
當落街o個
重搞笑o既一樣...
祈禱週點解會冇左祈禱..?
原因係因為 Time control 做得太差
結果到臨尾o個陣
先發現唔夠時間做小組禱告 + 分享....

結果..-_-"

唉.....




落左睇波

之後就哭喪著臉過左嘉旋屋企整電腦..

Others:
第三十六輪英格蘭超級足球聯賽
榜首大戰
賽前稍被看高一線的曼聯 0:3 作客慘敗於車路士腳下
勝出的車路士賽後拋離曼聯 12 分,
篤定取得 05-06年年度英超聯冠軍...

當曼聯多番錯失入球機會的時候,
車路士就把握那三個機會,
把球全都送進網中...

哇~

2.
知道嘉旋趕電腦用..
於是過左去幫佢睇..

o..
原來 Minor 野...


補記@ 02/05 01:30

沒有留言: