星期三, 2月 07, 2007

第一百五十九日

是日要上 12:30 的課...

11:20
沖涼 + 出門前..

尊貴的母親大人勒令
要換了家中廁所的水喉才可離開...

well..
冇錯..
係換水喉..

11:30
投訴不果

結果都係要死死地氣換水喉..

11:50
正嚷著今天準會遲到....
母親大人問了一個極"聰明"的問題...

母:乜你唔係要番 11:30 嫁咩..?


我:(.#@!##$ 明知我要番學,咁你又叫我換水喉..) 我今日返 12:30 呀...

母:我重估你唔返學 (走堂),所以叫你整水喉咋...

我:.......

母:好喇好喇..你掉低 D 野去番學啦..我叫你老竇番上黎整..

我:我重未沖涼喎..
(#%%@%@&^@!# 你唔早"響"..)

(當時已經閂左大制 + 拆緊o個舊水龍頭出黎..)


12:00
好了..
換好了水喉..


12:20
再沖好涼 (我已經發緊脾氣..)


結果就係咁燒焦..



miss 了 1330 的頭一個鐘..
(番到學校都已經 13:00..
索性食埋 Lunch 等放 Break 入去..)


上埋剩番的一個鐘 1330
過左 Chapel 番 Cell..

作為一個自稱讀 Physics 兩年 (三年?) 的 Christian..
我係第一次番自己學系的 Cell..

我入黎o個年係冇 Cell 的...
而且上個 Sem 的 Cell group 都撞正 CC FR / 中文堂..


開始發現
Cell / CSU / CC 慢慢的變成了三堆人...
...........




同樣都係 Prof. Tsang
同樣都係 Farewell Dinner
同樣都係我當攝影...

今晚比起上星期 Chaplain Office 搞的多很多人..
(都豪好多..)

校長、AR 的 Dr. Lam、SA 的 沈太..

well..
其實我認得的也不是太多..
只係知道有一大堆癲 (Dean) 佬同 Depeartment head.....
而我係在場最細粒 (地位 ) 的一個..
the one and the only one student...

見到我地 Physics 有四個 prof..
同埋見到聽日會上佢早堂的 Prof. Ting..(不過佢應該認唔到我..XD)

重有發現 Prof. Cheung 彈結他 + 唱歌都好掂..
(Phy Soc 歌唱比賽唔搵佢晒晒啦~XD)


只是,我還是喜歡上星期的多點點..


咁又過左一日..

沒有留言: