星期一, 2月 12, 2007

第一百六十四日

頭痛頭痛頭痛.....

痛死我了..

兩天共睡了三十小時..




下午
仍然 " Wing" 下 "Wing"下
終於捱不往
要落街睇醫生..

醫生說不過是感冒..
但因為我可能對止暈藥也有不良反應,
所以唔得止暈藥俾我..
(之前也講過了,我唔食得止嘔藥的..)


不過..
真正導致頭暈的原因,
有可能是耳水不平衡.
.....

晚上
回了學校,
趕好了 Outline..

只是,
仍然很 " Wing"..


Others:
1.
是日爛 Gag..

診所姑娘:(呢隻藥) 每日一次,早晚各一粒...

我:($#@!$#@%$#@~!!) (咁我究竟係朝早定夜晚食...? -_-")


BTW...
個姑娘有 D 似油塘o既阿菁..
hmmm..
都算係靚女吧~:P


2.
沒有甚麼大礙的..

(well.. 見我有精神望女仔就知..XD)

沒有留言: