星期五, 9月 02, 2005

1日

睡了還未夠 4 小時..
便被媽媽吵醒...

你放假唔等於我唔駛訓吧...?!

碌黎碌去,始終訓唔番...
ShiX.....!!


約了肥川早上買 (睇) notebook..
點知佢要見 FYP 老細..
叫我下晝先過去..
結果嘛...Call 左佢半個下晝都唔覆電話..

對.佢放左我飛機..


過左 City 一轉,響 canteen 剛好遇上大咪同佢支 Astro 莊.
同佢地一齊食左餐飯,之後就落左去荔景上 sales training.
講起個 training,
唔係尋晚 ICQ 問子健都唔知到有,呢個子健呀...
點知今日重勁..
三點鐘「話」集合、居然可以四點鐘都未齊人..
枉我足足響恆生等左個幾鐘,
去到 training room 都差唔多四點半..


今日上 training 的 promoter,
加埋都冇 15個.
BU 就剩係得我同子健,其他都係 City,
其餘o個 D 就上左早幾日o個班..

不過最大問題嘛,
係絕大部份 promoter 都唔熟電腦的~!!-_-"
再加埋牌子問題..
下星期重要係響 City 同人地正面對撼。
唉!都唔知點做..

夜晚,自己一丁友返左去 SU 諗住睇下有乜可以幫手,
結果嘛,反而同左佢地落左又一城食飯..

姿姿整整,返到屋企又成點鐘

沒有留言: