星期二, 9月 13, 2005

12日

12 日
班甩底王唔好彩了..

今日俾總公司個 product manager 斷正。
響我出去巡 staff o個陣..
竟然搞到要一個管幾十支 selling team 的 manager 親自落場 sell 客~

結果嘛..
Ivan 鬧肥通,肥通 + Ivan 鬧老細,老細 + 肥通 + Tony 鬧我..
(下一層都大約估到了)

不過今日又的確離晒浦....
15 個人去做一更o既 duty 竟然搞到唔夠人用..
唯一好處係..
之後名正言順加人 + 揀人用..

靚女優先..XD


不過佢地 D 語氣
其實都係似教我多過鬧我..
搞到我都唔係太好意思..

我重有好多野要學呢~

Others
1.
Mandy 成為了搶手貨了..XD
個個老細都話要 MK 佢..XDDDD

2.
老細開口留我了~
不過...做定唔做呢?

有得做先算啦..



13 日

第一日番到主場..
晨早第一件事係遲到....

獅隧 + 屯公全部塞車..@@~
原本要 brief 人的 Tony 都要遲成大半個鐘..

冇眼睇..


至於 set 場方便..
一個字講晒.."好亂"..XDD..
City Day 1 11:30 都已經開得門了..
我地 12:30 重係 set 緊機..
跟本個場都未 get ready...shit

沒有留言: