星期五, 9月 09, 2005

8日

Francis 病了..

叫了 Florence 幫手點名,
自己就一丁友直接過去拎 order form..
老細唔響度的日子,
難得個場我玩晒~XD
舒服多了~最少,起碼有得 hei 下先..
(雖則佢都成日叫我去"透"下~)

不過嘛,"好日子"唔會有好多的..
聽日應該會出過百隻,
重要調人手過去幫 Tony o個邊派機..

成個 campus 過百隻未拆盒的 notebook 週圍行..諗起都幾壯觀.XD


今日..見到阿樺、大頭、Alan,
重有過黎「踩場」的阿 B..(講笑)
死喇..愈來愈多熟人....



感覺上好似有隻手幫緊自己咁,
明明唔夠人,
到最後總會無端端有人有 free lessons..

我知隻手係邊個的..:P



星期六 Francis 俾我放..
不過呢段偏偏應該係最忙o個段時間...
放唔放好呢..?



Florence 原來又係讀 Phys..
不過我就頹好多了..XD



連續 3日@ 4小時睡眠..

1 則留言:

匿名 說...

嘩,你工作得好起勁呀!