星期五, 9月 16, 2005

16日

四天冇寫日記..

每天也有不同的事,
有好的、有壞的..

好的..
1. 剪了個新頭~ 感覺良好~
2. 學到好多野
3. 得到 Francis 的信任、
4. 有一班好落力賣命的仔仔囡囡..
5. 當然重有好多靚靚的囡囡相陪~:P


壞的..
1. 知道好多唔應該知道的事,再俾多我一次機會的話..
  我會寧願選擇唔知..
  只是——如果主角是我的話,我能堅守基督徒的本份嗎?
2. 看到競爭對手 / 伙伴 / 自己 team 入面發生o既事..
  開始感到商場的黑暗..
3. 為甚麼人總是這麼貪心?
  一個人的人格就只值 2K 幾嗎?..
4. 四天加起來才睡了十多個鐘...
  日日都幾乎係朝九晚九 + 跑黎跑去..Florence 尋晚都話服左我..XD
5. BU 出機的數量遠低于自己的預期..
  五天加起來才合 City 的一半..
6. 唔止一個囡囡俾人抽水..-_-"
  做 super 點解要管埋呢 D 的...
(代 Francis 講:你試下再黎搞我 D 囡,睇下我扭唔扭斷你隻手!)
7....
重有,唔見左一個好重要o既 folder
希望搵得番..


今日響 CIE set 場o個陣,爭 D 支力到暈左..
太辛苦了...
可是這份工數日所學到的管理經驗,已教我畢生受用..


唔知聽日做唔做到 100 隻呢?希望啦~

沒有留言: