星期五, 9月 02, 2005

1日 (雜記)

1.
一個連我自己都唔信o既 Brand..
又點樣 promo 呢..
唔係話佢個 brand 差,
而係呢個的而且確唔係佢o既專長..
俾我自己都唔會..又點樣說個客呢...

2.
Francis 話希望我可以 take up 到多 d 時間
因為我地 team 人熟 notebook o既人唔多,
需要有個 expert 睇場..

之但係,夜晚番到屋企先計過..
原來我做足 23 日都係得 7K,
中間重要有成十日要「放假」..
重要唔知佢會唔會排滿我..
即係最多得 6K..甚至 4K..即刻灰-ed..
早知過去 7cool6 到做..最少一個月都有 7K..
肯做埋維修的話更加唔止呢個數..

3.
要去打一場完全沒有信心的杖..

又是否出賣了自己的靈魂呢?

主呀~!(......)!

4.
是不是鋒芒太露呢?
是的..太得意忘形了..

這絕不是好事.

5.體能差了..
是因為睡眠不足嗎?
我覺得還是身體吧..

不認不認終需認..
連一個氣球也不漲..
長跑"時代"的我不可能這樣差勁的..

6.
明天要入 O'camp 了..
星期日下午才回來..
又 Miss 了一次團契。
這個月第三次了..

7.
我沒有能力帶領大家打勝這場仗。有嗎?!

沒有留言: