星期二, 9月 13, 2005

10日

早更編了 1x 個人
Suppose 9:30 應該有過十個人響 counter,
結果..

10時正,來到的人只有三個..
只有兩個打左電話俾我話會遲到/ 唔番
其他的?唔知喎
Damn..呢 D 算乜野責任?!

Call 左大咪同 Howard 過黎,
都會計番錢俾佢地..
不過總算減輕左 D 壓力..

下晝,
原本 plan 好會入黃牧屋企同團契..
結果臨時俾o個班__打亂晒我o既部署..

原本可以 12:30 Off 的我結果都係要留到 2:30..
之後重要落 SSP 買墨..
跟住重要俾家聰老點左我去搭 86C...

結果入到去馬鞍山都成 6:00

雖然可以一齊玩o既時間真係好短,
但我依然好珍惜..



Francis 話會加多少少人工俾我..@@~
唔知 total 過唔過 10K 呢?
嗯...希望可以過 12 啦..
發下夢先



1.
因 1849 o個個 No. o既問題同 3 嘈大交..-_-"
結果都係要「的」起心肝轉台...

XxY..火都黎埋..
佢算係乜野 CS...

2.
四日訓左 17個鐘..~~"

3.
今日 Sell 到韓國o個邊o既負責人..
(佢扮客 + suppose 係我唔應該知佢身份的..XD)

不過佢好似唔係好滿意..
大鑊了..(雖則唔係我跟手尾..XD)

4.
很累...

5.
呢份工真係學到好多野..
特別係響 Tony 同 Francis 身上..

雖然光頭佬成日遲到~ Tony 又成日口水多過茶~
不過真係學到好多 Management Skill,重有點樣同對手 / 老細 Deal..
多謝晒你地~

「俾你 Sell 到十部 Notebook 都係冇用..
你唔應該做呢 D 野~!!你o既責任係帶一隊人去 Sell 廿部機~ ! 」

「有 D 應該放手俾佢地做..你o既責任係負責暗地裡睇住佢地..知這每個 promoter 的特性」

6.
熟悉的場景..
並不是第一次發生在我的身上..

在那裡??
在那時?
好像仍有印象...

只是..有可能嗎?不...不...距離太遠了...

是我多心吧...
對..對..應該是這樣..
我沒有一分值得注意的地方..


只是..如果是真的話..
我究竟是在渴望還是逃避..

7.
86C 的唯一好處是讓我睡了 30 分鐘..

8.
出了電話了..
多謝 + 唔該..XD
嘻嘻~

好靚好靚..

不過就正式放棄左買 Notebook..

9.
過 100 了..
值得慶祝的一天

10.
MU 贏唔到..

沒有留言: