星期一, 9月 05, 2005

4日 密雲

昨日
獨自躺在營地的籃球場上
我想,我終於明白我為甚麼會來這裡..

如果沒有入 camp 的話.
我想我會緊張得發瘋的..

在籃球場上,
從密雲的縫中窺看著秋日的星空,
居然也看到了仙后、仙女、英仙、金牛、獵戶,
重睇到七姊妹星團..

睇下睇下竟然響場上面訓著左..(一個鐘咁多啦)
醒o個陣已經三點幾,
去左其他房睇下乜野環境 + 玩左陣之後,
冇耐就番左入房訓..

11:00 先起身~...^^"
食埋飯冇耐就 dismiss 了..

番屋企o個陣又撞正山泥傾瀉.
響獅隧塞左足足成個鐘..-_-


夜晚
同屋企人落左街食飯,
竟然個個都冇帶鎖匙。
最後去左搵二家姐..-_-"


1.明天要工作了,心情有點緊張。

2.新屋租出了。
租客是附近一間教會的傳道人,
租金不算高,但卻剛好跟按歇供款差不多..
感謝主。

1 則留言:

匿名 說...

好耐冇見過你la...