星期日, 12月 11, 2005

10日

五日內的第三次編採會議..

由六點半 (我七點先到) 搞到成凌晨兩點
除了一個累字外,實在想不到其他的字詞形容.....

人民台、灣仔、HKPA 廣播中心..
再番人民台錄聲帶..

真的很累


一段一分半鐘的短劇 (當中有 45 秒係冷知識)
足足用了兩個多小時去製作
度稿、對稿、試聲、試咪、夾默契、try and error、剪接...

重要頭尾做六段....

http://cloudless.net/temp/wto/
GTATS (應該係 GATS, General Agreement on Trade in Services) o個段會搵到我~:P

真係眼都突埋


撞正今日真係好頹..
由朝頹到晚
最頹係傍晚...

心情已經夠差,重要無端端俾人鬧..

唔駛佢做就梗係可以講風涼話~!

明天有採訪的時間..
還要九半番去上新生命新生活.....
訓埋都冇六個鐘...

Others:
1.
無端端今日遲左到..
Leo 話未遲.. (重有 15 秒)
Kennis 就話遲左....

算了.....

唔想拗呢 D 無謂野

2.
我真係唔想拗呀~!
呢樣唔妥o個樣又唔妥,最多咪我自己 resign 囉~
resign 又唔俾~ 咁想我點呀?
我唔係樣樣野都老奉嫁!

你兩個又做過 D 乜野呀?!
我地錄到兩點幾o個陣你響邊呀?!

3.
唔知主幾時會拎走我o既視力呢...

沒有留言: