星期五, 12月 23, 2005

22日 好開心~


番到教會都成點幾鐘
黃牧重未到,
於是自己一個人響度睇 DC Photo..

黃牧番左之後
自己就做左一陣野
之後就同 Ken 落左去食下午茶
跟住就過左突破買禮物。

約翰團 D 都重未買齊..
最少明輝、蔚賢、Vani 同嘉旋o個份都未買..

之前睇中o個隻細名牌已經冇晒了..
hmm..
結果買左其他野..

番到去做左陣野,
等到 Kennis 黎,一齊分享左一陣,
祈完禱走o個陣都差唔多七點幾..

番左屋企做節
二家姐都係冇番到...

嗯..
因為唔想遲到,
同家姐 make 左個 Deal—
佢幫我洗今晚碗,
我就還番一餐碗 + 幫佢整電腦..
哼~
之前講明佢唔道歉我唔肯幫佢整的..
家陣算益左佢喇~

不過都好,總算了左件事..


做完冬之後,
約左約翰團落尖咀睇燈飾..
原本 expect 冇乜人到..
不過最後都竟然有七個人..
Ken、我、嘉旋、微微、穎賢,
重有之後加入的阿堅同嘉儀..

點知唔知搞乜鬼,
十點半唔夠會展已經熄左燈..

@@~

一行人原本話會行過去紅磡搵 Keniis,
結果因為驚太夜的緣故
最後都係散水...

我送左穎賢,Ken 就負責送嘉旋嘉微兩個..
(不過唔知最後有冇呢..哈~不過就算送左,我諗阿堅唔會呷醋o既..XD)

響巴士上面,見佢訓覺個樣..
哈哈~
偷偷地影左幾張..XD
不過諗諗下,
最後都係全部 del 晒..

算了~廢事整人..XD


Others:
1.
呢幾日要整好多部電腦..
腩河、家姐、舅父、嘉旋..
呢度都四部了...

2.
我聰明o既阿媽..
竟然將我留起左、特登買黎 kepp record 的四份「新」報紙,
當廢紙賣左..

$20 報紙...賣左都唔知有冇兩蚊..
最慘係買唔番...

@!#!@$@#$%#%^&!!

3.
Kennis 呀~

我想講呢..

你真係捉左錯路..
真係唔係佢呀....


4.
今日 D 相麻麻~
星期六再接再勵..!

沒有留言: