星期日, 12月 25, 2005

24日 失落中

起身o個陣,
見個鐘指住 11:30,以為好多時間..

點知一出廳
12:30~!!!!
Shit~!!我個鐘又壞左~!!!

以迅雷不及掩耳o既速度裝身
再以 9秒 9o既速度趕去銀行..

點知都係入唔切..
灰左,,


之後就陪劍雄去萬國..

第一次做喪禮的詩班
只是~沒料到得著的會更多..
hmm..今天的詩歌也不錯..


回到教會
今日約翰團同和平家 Joint fellowship
過左一個好開心o既一個下午.
"春光乍洩"..頂~笑到肚痛~

不過點都估唔到。
一路都係大落後o既第一組,
臨尾竟然會連贏兩場~XD

hmm..
還有以訛傳訛和最尾的一個遊戲..

諗起好耐之前自己講過o既一句說話..
(同邊個講? Florence? Sonia? 唔記得了..
剩係記得係講起參與 Political Group/ SU o既原因)

"如果受傷 / 犧牲係無可避免的話,
又或者自己o既犧牲係有價值的話,我願意顧全大局.."


在遊戲中,的而且確做到了..
只是,如果今日個 case 係響現實生活呢?

hmm... 我諗我響 say yes 之前會有猶疑..

Thanks God~
也感謝穎賢俾左個咁好o既 Game 我地~


同家聰, Ken, Mary, Cammy, Cindy, Kennis 同阿堅去左紅磡
走下一個、走下一個...
結果得番五個..

好彩臨尾 Kennis 同 Vani 又 Join 番我地~


送左 Mary 番屋企之後,
原本諗住過紅磡搵 Kennis..
結果都係番屋企算.....


Others:
1.
終於跟 Kennis 說了..

原來佢真係唔知的....


2.
估唔到
家聰同我會有同樣的感覺..


3.
主角不在..
再多的佈置也不過是裝飾,
始終也逃不過失去焦點的命運..

hmm...
我講緊o既係聖誕節..


4.
原來女仔發脾氣係大晒的.....

頂唔順..


5.
今日到家聰....

嘿~~!!

沒有留言: