星期六, 12月 03, 2005

2日


為了趕起昨晚的會議紀錄,
差不多一時才離家.
過了工盟一趟
再去了九龍中央幫 ep21開信箱...

番到教會已經差不多二時了

待了一會
又回了馬會教朗誦

hmm..
兩個狀態已經開始有番 D 樣睇了
如果能夠 keep 番呢個 form
三甲應該冇乜大問題

哈哈
"資深"教師嘛~



落左 JSC 練跑
之後就過左去找阿海

番到屋企又十二點..

others
1.
第二天的 training

輕鬆地用 28.X mins 完成 12 個外圈
只是時間比上次慢了一點..
keep 唔到 120s / 400m 了,
差不多要 126s..

連埋 warm up, cool down
跑了 8k 以上..
節奏感比上次好多了,
去到第三、四圈已經控制到自己節奏..


不過嘛
走o個陣竟然唔記得左拉筋

明天痛死了...

2.
星空

回家的路上
看到了獵戶座..

是這幾星期來難得的星空..

很美..

儘管也只有獵人
也已經滿足了..

3.
事奉的果效

今日同廖太講起..
(早幾日都好似同家聰提起過)
自己用九方打字快過速成 / 倉頡幾倍..

之但係..
點解我會寧願響教會打呢..?

hmm..
因為我覺得..
呢個係一個屬靈 o既 training...

響屋企打得快又點?
結果又打到幾多出黎呢?

4.
學生代表

同幾日同阿海 上 工盟 開(sit..?) HKPA 的 MC6 準備會
驚訝地發現..
我地成了在座唯一的學生代表..
(其實係得阿海係..我唔算..XD)
正確 d 黎講係香港學生代表
因為 ASA 亞洲學生協會都有人在座..

考試?太忙?
民間監察世貿聯盟的形象太「深入民心」?要劃清界線?
唔知了..

只是
我為阿海願意參加這次準備會而高興...


尋日同民陣阿正 (其實即係麥屋..-_-") 傾開,
佢都讚阿海呢期幾積極..

好事來的~

5.
訪問

今日蘋果係冇出我o個篇..

嘿~!
哇~~!


6.


原來佢用 PCCW....

哈哈~
想不到最後係要靠人講先知...

沒有留言: