星期五, 12月 09, 2005

8日 (略)

1.
比賽輸了....

得第三..


Miss Chan 話我知呢個消息o既時候
其實真的有點失望..

可能
好多人都會以為咁樣係因為我要求高..

但係我想講...
唔係因為我要求高,
而係話我會對唔同人有唔同期望;
如果佢地真係只係一般料子的話,
拎季軍我真係會好滿意..

問題係..
佢地係因為練得唔夠熟..

如果佢地肯勤力 D 練的話,
一定唔係呢個成績..

而且呢篇野真係唔難令佢地可以 outstanding.....


仍然為當年文文一事而悶悶不樂..
這個做大哥的,也有很多年沒有 contact 自己個妹吧?

2.
仍然為曼聯輸波而梗梗於懷.....

3.
同係 22歲,
Thomas 入左 A45 做組黨籌委會成員
Kit 剛卸任 Poly 學生會會長,現時係學聯代表會主席..
堅叔 HD 畢業,剛剛炒左舊老細魷魚,諗緊好唔入某大集團做..
家聰 Degree 畢業,準備成為註冊藥劑師..

至於 M23..重諗緊自己條路點行....

..............
23,
你搞乜鬼?

4.
傳媒春秋好似聽日出...

沒有留言: