星期三, 12月 07, 2005

6日 一日六場..

懶了三天..

不能再躲懶了..
一口氣將這三天的日記寫了出來
結果昨夜要四時才睡



醒來剛好十時正
因為今日要趕好多場,
尋日一早打電話同黃牧師請左假..
(不過牧師話今日有 D 文件要我幫手跟..
所以都要番去一陣)..


幫阿爸拎左兩對鞋去廣華整
之後就落左 KM 維修中心接番我老婆~;p
50 1.4 問題大致上解決了
不過焦點就由後移變左前移..D 咁多啦..
Anyway~都係可以接受的範圍吧

取了相機,就搭左叮叮落 CWB 幫黃牧拎部 mini-PDA..



一早遊左四轉車河
番到教會剛好二時正..

聽完牧師俾 guidelines 之後,
就番左馬會教朗誦..

佢地兩個篇二人對話到而家都重有少少唔熟
把聲又開始拆拆地..
不過連如果呢兩樣都唔係問題的話,
三甲我估應該走唔甩..
甚至可以再樂觀少少添

不過就真係要睇對手的程度了


番左去 BU 搵阿海
同 海s 一齊落左桃園屋食飯

過到灣仔都差唔多七點九,
之但係,由浸會到灣仔呢程車,
足足駛左我 $50...
肉赤到爆..

唉..

過左 HKPA 開 WTO-MC6 採訪組預備會
原來個 Media center 的位置就係響正以前間補習社樓上..
o.....

今日呢次開會,
傳媒春秋都黎左做訪問,
佢地主要係想睇下香港o既非主流媒體點樣去應付 MC6,

之後就同攝制隊落左去灣仔示威區睇場
食埋宵夜先番屋企....

Others:
1. 今日個 look 真係好 Pro...


為左要做得似 D..
今日基本上拎齊架生

帶晒 belt..
重拎埋大咪支 laser..

臨尾試呢件野o個陣


我都爭 D 以為自己轉左行做攝記..XD


不過
連我自己都冇相喎...

2.
感覺上
自己已經做得有點心灰意冷..

提的建議不被尊重

俾o既意見往往俾人當笑話
做o既野就完全俾人當係老奉

我唔係阿四來的..

過埋 MC6,也是時候檢討下自己的去留了。

3. 一星期內的第三個訪問..
今次打死唔出咪..

不過都仍然出左鏡..--"
今日個樣勁柒..死得了..

4. 結果最尾係一日七場...

5. 主呀~
就請你引領孩子...

沒有留言: