星期四, 12月 29, 2005

29日

不知是因為食滯了還是其他原因..

整個下午也很辛苦..

由兩點幾開始,
想吐又吐不出來..

最辛苦o個陣響五點,
之後又冇乜事了..

hmm...
有點擔心..


@ 5:20




約了家聰食飯

之後就一起睇《如果.愛》
hmm..
我會是張學友還是金城武呢?

我估..我會係池珍熙..
(嘔~)

成套戲都真係好好..
不過我會覺得導演貪心左少少
太多沒有交待的背景、
太多未有時間交待的支節..
(我睇呢套戲之前冇睇過任何相關資料)
亦留下多可以思考的空間..
不過也是後現代主義的特色吧?!

如果要搵一節令我覺得最有意思的..
我會揀金城武番去轉頭搵周迅o個一幕

復仇?愛?恨?害怕?
復仇的意義是甚麼?
害怕的又是甚麼?
他不是一直渴望從復仇中解放嗎?
那又為何害怕對方受傷害?
復仇又是甚麼?符號?還是跟張學友的那一巴一樣?

.....
短短五分鐘唔夠o既劇情..
帶來太多o既感覺,
還有太多的思考空間。

太多野要諗..
我諗亦都係呢套戲o既其中一個缺點..

Others:
1.
睇完套戲,
有 D 野想講..

hmm..
冇錯..又係 Post Modennism 的權力建構...

不過聽日先啦~

2.
睇完套戲,
搞到想買佢隻 OST....
又想睇多次...

如果是真的一種 (或多種?)符號的話,
馬戲團 / 歌舞團又象徵了甚麼?

3.
總覺得..
如果套戲叫《也許.愛》會好 D..

沒有留言: