星期五, 1月 26, 2007

第一百四十七日

因為喉嚨發炎
告了 part rehearsal 的假..

頭頭尾尾
喉嚨發炎已差不多拖了三個星期...
反反覆覆、時好時壞..

這個星期又開始變差了..


跟子健和 Louie 去睇 Bloody Diamond
很深的感受
卻不知如何說起..

或許,只是單純的知性上的「認知」,
跟在「銀幕上」「感受」真的是兩碼子的事.....


回家的路上,
卻又遇上陳思和 Maggie
陳思發福了.....



Others:
1.
早兩日
阿海問我有冇諗過去釣魚台..

hmm..
點會冇諗過..
只是...
唉....
就算自己唔驚
都驚屋企兩位老人家受唔起咁大刺激...


數下數下,
突然發覺自己原來收收埋埋,
都儲起左很多的 crazy ideas 、夢想、志願...etc..

有些只是一些瘋狂的想法;;
有些並不如想象般難..
如果不是家中唯一的男孩子的話..
我想我早就去做了...

數下幾個志願先~
i) 戰地記者
ii) 救援組織義工 (衝突 / 戰亂地區)
iii) 救援組織義工 / 醫護人員 (疾病地區)
iv) 特種部隊
v) 科研人員
vi) back pack ringers
vii) 軍人

well
其實重有好多..
不過都係唔講細個o個 D 了
會笑死人的

大家又有 D 乜野志願呢?


2.
昨天遞交過簽名後..

對我而言,
整個大鴉洲行動已經到尾聲了..

雖然在未來的一個月,
仍然會有向環諮會施壓的機會..

我也是時候當回一個全職學生了。


這一個月來,
感謝各方好友的幫忙,
無論是背後給意見又或是給這個行動出力的:

CP 新西支部的 Dr.Chan 和 苦榮
Green Life 的 Simon 和 Francis
WWF 的 Michael,
PolyU SU 的阿東和阿 Tom..(記錯名唔好打頭..)
HKU 的 Christine, 庭宇
FS 的 Chris
大嶼報的何來

私人身份參與 / 給意見的
GP 的 Michelle 和 Kevin
還有
麥屋、嘉駒、阿友、Kelvin、大咪、牛牛
當然少不了背後打點一切的漂亮公關姐姐
幫忙 forward / 賣告白的 blogger 刁民公園網主一知,X-force
幫手 forward message / e-mail 的網友~

重有好多好多 stay behind 做左好多野的 helper~

多謝大家~
讓我有機會學到很多很多的知識,
也幫了我很多很多的忙~

雖然唔知環保署最後會唔會批呢份環評報告
but I know we have try our best~~

希望未來的日子有機會再合作~^^


by 23

沒有留言: