星期六, 1月 13, 2007

第一百二十九日

7/1

雖然昨天已經告了假..

但早上還是當招待..
不過就不太準時了...


其實從來都不太明白..
認人從來都唔係我o既強項...
為甚麼要我當招待呢?
但我知道我最需要的
是學習和順服.

昨天跟牧師談了很久..
談起學業、談起事奉,也談起感情
hmm..
黎緊都會幫手起 powerpoint ..
不過呢~
唔知遲 D 會唔會o係音響組同敬拜組幫手呢..


Others:
1.
大鴉洲計劃調查及相關跟進行動
目前網上問卷部份及街頭訪問正在同時進行
暫訂星期四下晝會於港大舉行 Press Con 公佈調查結果

截至星期日下午
參與 / 支持的機構包括本港四間大學的環保組織,
五所大專院校的學生會 (另有一所院校學生會正在商討中)
獨立媒體 Inmedia HK
另外還有一環保組織及某大政黨正在密切關注事態發展,
並商討進一步合作可能。

至於街頭問卷部份
過去兩日,
兩個小組已先後在銅鑼灣、旺角、尖沙咀街頭訪問近三百名市民
下一站會係中環 & 九龍塘~

(至於後天嘛~
嘿嘿~唔講住~)

不過聽日會係我正式第一次帶隊
(昨天因為唔舒服,結果搵左人代我~,
我只係落場睇下乜野環境)


2.
落茶餐廳睇波..
點知同台的係外圍艇仔...-_-"

沒有留言: