星期五, 1月 19, 2007

第一百四十日

忙了兩天...
累得要死...

為了忙於 25/01 死線前的最後衝刺 (見樓下個 post)
昨天就只睡了四個小時

不過,不管政府最後會否延長咨詢期
25/01 後,
我就要當回一個全職學生了..



特別多謝明仔幫手完成~

《回望》

讓晨曦的露水塗抹每一處傷痕
再用微風輕拭每一行未乾的淚印
請容慈愛的榕樹張開傘子
庇 (原作:保) 護你這飽歷風霜的路人

路人自有他底庭園
一室光明,一室溫暖
輕風甜露不過是片時依戀
合那無力的、不能自主的老榕
終究會化進大地的深層。

標題是後加的

從「顧影自憐」到「想通而重新上路」..
跟原來的想法有頗大的分別,
可是卻生了新的火花~



大鴉洲計劃最新消息:

政府已經表明拒絕延長環評報告公眾咨詢期 (18/01)
政府公告: 環評條例對環評報告的公眾查閱期有清晰規範

換言之,25/01 將會是環評報告公眾咨詢的死線。


Others:
1.
我唔想上 WK Chan 呀..-_-"

但係..
調唔調好呢?

2.
我一個星期要對莫探員 8 個鐘呀~!!!

最誇張係星期三..
單日四個鐘..

就快多過對屋企人..


嘮叨

大鴉洲這次行動
受得起官員的無理官腔,
頂得住家人和導師的壓力,
卻偏偏受不了「自己人」帶來的挫折..

前陣子的問卷調查,
除了 CitySU 和 PolySU 未能協助以 e-mail 幫手分發問卷,

(事實 City SU 係因為我地 contact 唔到,
而 Poly SU 一直都有 keep in contact ,
但係我地份問卷實在通知得太遲..)

而其他大專院校中,
應該就只剩下一間大學學生會拒絕提供任何協助,
對,係拒絕

fine..
我唔知後面有乜人講過 D 乜野,
我姑且當係兩個團體之間的互不不信任,
so far 問左兩次之後我都冇再問。

但係 WWF 的公開信又如何?
through 校內 e-mail 通知會員會好辛苦?
轉寄一封環保團體的緊急呼籲會比「護膚品廣告」等閒?

定係因為呢個 campagin 係我跟緊?

即使沒有參與其中的 GreenPeace、公民黨等團體,
甚至早已脫離社運 / 學運圈子的朋友,
當得知有關事件後也主動表示願意幫忙...


坦白說,我並不介意他 (們) 不施援手。
但那位 / 些「自己人」的態度..
well~
一生難忘。

Anyway
我唔知道呢件事,
又或者呢三個人中間 (或者更多) 中間發生左乜野事
我只係知道
如果只係單單因為我與其他人的個人問題,
又或對我個人的偏見而搗氣,
我會覺得非常無聊。

沒有留言: